لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین قسمت‌های محتوای اورجینال اپل تی وی پلاس منتشر شد

اولین قسمت‌های محتوای اورجینال اپل تی وی پلاس منتشر شد

شرکت اپل به تازگی اولین سری از محتوای اورجینال اپل تی وی پلاس را آماده عرضه به کاربران کرده است و کاربرانی که اشتراک این سرویس را خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند به این محتوا دسترسی داشته باشند.

در طول روزهای گذشته سه قسمت از سریال The Morning Show آماده انتشار شده بود و حالا برخی از محتوای اورجینال اپل تی وی پلاس نظیر Dickinson و For All Mankind و See آماده پخش به کاربران شده است. کاربرانی که اشتراک ماهانه 4.99 دلاری این سرویس را خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند به محتوای ویژه و اختصاصی اپل تی وی پلاس در دستگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

این محتوای ویژه شامل سریال See با بازی جیسون موموآ و For All Mankind با موضوع سفر انسان به فراتر از جو زمین، سفر به ماه و اکتشافات فضایی بشر در طول نیم قرن گذشته مربوط می‌شود.

این محتوای اورجینال از همین حالا در تمامی دستگاه‌های پشتیبانی شده قابل اجرا و تماشا است. دستگاه‌های قابل پشتیبانی شامل آیفون، آیپد، اپل تی وی، مک، تلویزیون‌های هوشمند پشتیبانی شده، ست آپ باکس دیجیتالی Roku، آمازون فایر تی وی و وب سایت TV.apple.com قابل مشاهده است.

کاربران می‌توانند این محتوای اختصاصی را به صورت هوشمند و همچنین باکیفیت‌های مختلف با استفاده از دستگاه‌های مختلف مشاهده کنند. کاربران همچنین می‌توانند بخشی از قسمت‌های اول سریال‌های اورجینال اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان تماشا کنند و در صورت تمایل برای دنبال کردن آن‌ها هزینه اشتراک مربوط به را بپردازند.

برای خرید اشتراک اپل تی وی پلاس کاربران می‌توانند به صورت مستقیم حساب اپل آیدی خود را شارژ کنند و پس از آن اقدام به خرید اشتراک و کسر از حساب مالی خود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420