لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iFixit: ایرپاد پرو باتری متفاوتی دارد و همچنان تعمیر پذیری ضعیفی دارد

iFixit: ایرپاد پرو باتری متفاوتی دارد و همچنان تعمیر پذیری ضعیفی دارد

پس از معرفی و عرضه ایرپاد پرو توسط شرکت اپل، وب سایت آی فیکس ایت طبق رسم همیشگی خود اقدام به بررسی و بازگشایی این نسل جدید از هندزفری های بی‌سیم کرده است.

آی فیکس ایت اعلام کرده که ایرپاد پرو 249 دلاری شرکت اپل دارای باتری متفاوت با ظرفیت بیشتر است که از لحاظ تعمیر پذیری همچنان با چالش‌های مختلفی مواجه شده است.

این وب سایت در بررسی‌های خود اعلام کرده که هر یک از گوشی‌های سمت راست و چپ این محصول، دارای وزن بیشتری نسبت به نسل‌های پیشین هستند. هر یک از ایرپادهای سمت راست و چپ 0.19 اونس، معادل 5.4 گرم وزن دارند که نسبت به نسل‌های اول و دوم سه برابر سنگین‌تر هستند. علاوه بر این، کیس شارژ این محصول نیز 1.61 اونس معادل 45.6 گرم وزن دارد که نسبت به کیس شارژ نسل پیشین که 38 گرم وزن داشت، سنگین‌تر بوده است.

دلیل سنگین‌تر بودن ایرپادها به بهبود کاربری میکرو درایورها و باتری تعبیه شده در آن‌ها مربوط می‌شود که علاوه بر افزایش کیفیت، عمر و دوام استفاده از آن‌ها را با یک شارژ کامل باتری نیز افزایش خواهد داد.

آی فیکس ایت همچنین اعلام کرده که این هندزفری های بی‌سیم همچنان همانند ایرپادهای نسل اول و دوم به هیچ وجه تعمیر پذیر نیستند و در صورت باز شدن یا خراب شدن آن‌ها، امکان تعمیر و آماده‌سازی برای استفاده دوباره از آن‌ها وجود نخواهد داشت و کاربران مجبور به خرید گوشی‌های جدیدی برای آن‌ها هستند.

دلیل اصلی عدم تعمیر پذیری ایرپادها به طراحی بسیار فشرده آن‌ها مربوط می‌شود. اپل در طراحی این محصولات بسیاری از قطعات الکترونیکی نظیر آنتن، میکروفن، میکرو درایور، سنسورهای تشخیصی تپتیک انجین، تراشه H1 و باتری را به صورت فشرده در این محصولات جای داده است که باعث کاهش سطح تعمیر پذیری این محصولات می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420