لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

منابع رسمی شرکت اپل تاریخ معرفی مک بوک 16 اینچ را اعلام کردند

منابع رسمی شرکت اپل تاریخ معرفی مک بوک 16 اینچ را اعلام کردند

 نزدیک به دو ماه است که موج بزرگی از شایعات در مورد معرفی و عرضه مک بوک 16 اینچ توسط شرکت اپل در حال انتشار است و حالا منابع رسمی این کمپانی اطلاعات مربوط به تاریخ معرفی این محصول را منتشر کرده‌اند.

گزارش‌های منتشر شده روز پنجشنبه از طرف مینگ چی کو حاکی از آن بود که شرکت اپل برای معرفی و عرضه مک بوک 16 اینچ با تأخیر مواجه شده است و عرضه این محصول به میانه‌های سال 2020 میلادی موکول شده است. در این میان خبرگزاری دیجی تایمز به نقل از یکی از منابع رسمی شرکت اپل روز گذشته اعلام کرده این محصول در سه ماهه پایانی 2019 معرفی می‌شود؛ اما عرضه آن به بازار جهانی هنوز به‌صورت رسمی معلوم نشده است.

دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل حجم زیادی از سفارش‌های مربوط به تحویل کامپیوترهای مک را در چهارمین فصل مالی سال 2019 به شرکت کوانتا کامپیوتر و کارخانه‌های آن داده است و همین مسئله نشان از معرفی و عرضه نسل جدیدی از مک بوک ها دارد. با این حال افزایش حجم عرضه و تقاضای مک بوک های جدید باعث می‌شود تا شرکت اپل زمان کافی برای تولید انبوه و عرضه لپ تاپ‌های 16 اینچی جدید خود به بازار جهانی نداشته باشد و به همین دلیل فاصله زمانی قابل توجهی را بین تاریخ معرفی و عرضه این محصولات به بازار در نظر گرفته است.

با وجود این مسئله، تولید انبوه مک بوک 16 اینچ هنوز آغاز نشده است و دیجی تایمز اعلام کرده که این خط تولید در ماه‌های پایانی 2019 راه اندازی می‌شود.

مک بوک 16 اینچ قرار است ابعادی مشابه با مک بوک پرو 15 اینچ داشته باشد با این حال اپل با حذف حاشیه‌های کناری این محصول تلاش دارد تا اندازه صفحه نمایش را تا یک اینچ افزایش دهد. علاوه بر این، مک بوک جدید قرار است با طراحی نسل جدید کیبوردهای قیچی مانند آماده عرضه به بازار شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420