لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.2 برخی از اپلیکیشن‌ها را به صورت اجباری می‌بندد

آی او اس 13.2 برخی از اپلیکیشن‌ها را به صورت اجباری می‌بندد

تعداد قابل توجهی از کاربران آیفون‌ها و آیپدها به تازگی اعلام کرده‌اند که پس از نصب آی او اس 13.2 و آیپد او اس 13.2 با مشکلات مربوط به بسته شدن اجباری اپلیکیشن‌ها مواجه شده‌اند.

گزارش این کاربران حاکی از آن است که آی او اس 13.2 و آیپد او اس 13.2 اپلیکیشن‌هایی نظیر سافاری، یوتیوب و دیگر نرم افزارهای پر استفاده را به صورت اجباری می‌بندد و برای بازگشت به این اپلیکیشن‌ها کاربران باید دوباره آن‌ها را باز کنند.

یکی از کاربرانی که با این مشکل مواجه شده است اعلام کرده که در حین مشاهده یک ویدیو از یوتیوب و با استفاده از آیفون 11 پرو مبتنی بر آی او اس 13.2 بود که به یک‌باره پخش ویدیو متوقف شد. این کاربر اعلام کرده که دلیل توقف ویدیو، دریافت یک پیام متنی در آی مسیج بود که باعث شد تا با باز شدن آی مسیج، اپلیکیشن یوتیوب به طور کامل متوقف شود.

کاربر دیگری اعلام کرده که در زمان سوئیچ کردن میان اپلیکیشن یوتیوب و اکسل با مشکل مشابه مواجه شده است و در زمان سویچ کردن از اکسل به یوتیوب، ویدیو دیگر از میانه‌های مدت زمان پخش، قابل اجرا نبود.

کاربران دیگر نیز اعلام کرده‌اند که آی او اس 13.2 هیچ یک از بازی‌ها را بیش از مدت زمان 20 دقیقه در بک گراند نگه نمی‌دارد که این مسئله باعث می‌شود تا کاربر مجبور به اجرای دوباره بازی در آیفون باشد.

تعداد گزارش‌های مربوط به این مشکل همچنان در حال افزایش است و از طرف دیگر شرکت اپل هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این نسخه از سیستم عامل ارائه نداده است و معلوم نیست که شرکت اپل چه تمهیداتی را برای جلوگیری از این مشکل در نظر خواهد گرفت.

بسته شدن اجباری اپلیکیشن‌ها ممکن است در کوتاه مدت به مصرف باتری دستگاه کمک کند؛ اما در صورتی که کاربر نیاز به سویچ کردن مداوم بین اپلیکیشن‌ها داشته باشد، باعث افزایش میزان مصرف باتری و همچنین تلف شدن وقت کاربر در کنار از بین رفتن برخی از کارهای انجام شده در اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها می‌شود که به هیچ وجه خوشایند نخواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420