لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: مک بوک 16 اینچ احتمالاً با تأخیر مواجه شده است

مینگ چی کو: مک بوک 16 اینچ احتمالاً با تأخیر مواجه شده است

مدت‌ها است که شایعات در مورد تلاش اپل برای معرفی مک بوک 16 اینچ در حال انتشار است و حالا مشخص شده است که این محصول با تأخیر در معرفی و عرضه مواجه شده است.

مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه TF International Securities اعلام کرده که شرکت اپل برای معرفی و عرضه مک بوک 16 اینچ با اختلال قابل توجهی مواجه شده است و به همین دلیل این محصول را در اواسط سال 2020 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند. بر این اساس مشخص شده است که شرکت اپل مک بوک 16 اینچ را در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال 2020 میلادی معرفی می‌کند و آن را در ماه جولای سال آینده آماده عرضه خواهد کرد.

مینگ چی کو هیچ ادعایی در مورد دلیل تأخیرهای ایجاد شده برای معرفی و عرضه مک بوک 16 اینچ ارائه نداده است و معلوم نیست که چرا این محصول در اواخر سال 2019 معرفی و عرضه نشد. تا پیش از این شایعات بر این اعتقاد بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا این محصول را در جریان اکتبر 2019 آماده معرفی کرده و آن را در اوایل سال 2020 میلادی به بازار کند.

در این میان، مینگ چی کو اعلام کرده که به دلیل تأخیرهای ایجاد شده، مک بوک 16 اینچ دیگر اولین لپ تاپ اپل با طراحی جدید قیچی مانند کیبورد به حساب نخواهد آمد و اپل طراحی کیبوردهای قیچی مانند را در مک بوک های دیگری آماده عرضه به بازار می‌کند و در اواسط سال 2020 این طراحی را برای مک بوک 16 اینچ به کار خواهد گرفت.

مک بوک 16 اینچ قرار است اولین مک بوک مبتنی بر طراحی بدون حاشیه نمایشگر باشد که با سایزی مشابه با مک بوک های 15 اینچی آماده عرضه به بازار خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420