لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 6.1 با پشتیبانی از اپل واچ سری 1 و 2 منتشر شد

واچ او اس 6.1 با پشتیبانی از اپل واچ سری 1 و 2 منتشر شد

 شرکت اپل بالاخره چند هفته پس از عرضه واچ او اس 6 اقدام به عرضه نسخه جدید این سیستم عامل برای اپل واچ سری 1 و 2 کرده است. کاربران اپل واچ‌های قدیمی از همین حالا می‌توانند واچ او اس 6.1 را نصب کرده و از قابلیت‌های جدید آن استفاده کنند.

تنها دو روز از زمان معرفی ایرپاد پرو می‌گذرد و حالا شرکت اپل نسخه جدید سیستم عامل واچ او اس را برای پشتیبانی این هندزفری بی‌سیم با تمامی سری‌های ساعت هوشمند اپل واچ آماده عرضه کرده است. این نسخه باعث بهبود روند اتصال،پخش محتوای صوتی و فراخوانی دستیار هوشمند سیری با ایرپاد پرو می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیش از خرید ایرپاد پرو این نسخه را حتماً روی اپل واچ خود نصب کنید.

این نسخه از سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل واچ علاوه بر اضافه شدن پشتیبانی از اپل واچ سری 1 و 2 امکان استفاده از ایرپاد پرو را نیز برای کاربران فراهم کرده است. کاربرانی که اپل واچ خود را به صورت مستقیم به ایرپاد پرو متصل می‌کنند از همین حالا می‌توانند با دانلود و نصب واچ او اس 6.1 اقدام به استفاده به صورت بهینه و با کیفیت از دستگاه‌ها و ابزارهای هوشمند خود کنند.

برای دانلود و نصب واچ او اس 6.1 کاربران می‌توانند در اپلیکیشن Watch نصب شده در آیفون به بخش General > Software Update مراجعه کرده و نسخه جدید عرضه شده را نصب کنند. گفتنی است که شرط نصب این نسخه داشتن حداقل 50 درصد شارژ باتری اپل واچ است؛ به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیش از دانلود و نصب این نسخه حتماً اپل واچ را برای مدت زمانی مشخص روی شارژ قرار داده تا با مشکلات آتی در زمینه نصب ناقص آپدیت‌ها مواجه نشود. 

واچ او اس 6.1 در اپل واچ سری 3 و 4 نیز عرضه شده است که تنها تغییر آن مربوط به همان پشتیبانی از ایرپاد پرو میشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420