لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جعبه گشایی و بررسی ایرپاد پرو

جعبه گشایی و بررسی ایرپاد پرو

ایرپاد پرو یکی از مهم‌ترین محصولات اصلی شرکت اپل است که در نیمه دوم سال 2019 میلادی آماده معرفی و عرضه به دنیا شد.

اپل در طراحی و تولید این ایرپاد پروهای جدید قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای را آماده عرضه کرده است که تا پیش از این در هیچ یک از هندزفری های تمام بی‌سیم تولید شده به شکل امروزی وجود نداشتند. در این میان، iJustine یکی از یوتیوبرهای معروف فعال درزمینهٔ بررسی و جعبه گشایی محصولات الکترونیکی، نگاهی به ایرپاد پرو انداخته است و قابلیت‌های آن را در شرایط مختلف تست کرده است.

اولین چیزی که در زمان باز کردن جعبه ایرپاد پرو توجه را به خود جلب می‌کند، مربوط به تغییر ظاهر آن نسبت به دیگر نسل‌های پیشین ایرپادهای بی‌سیم است. کیس ایرپاد پرو تا حدودی کشیده شده است و گوشی‌های آن نیز تا حدود ضخیم‌تر و آنتن آن‌ها کوچک‌تر شده است.

از طرف دیگر، دو قابلیت حذف نویز و Transparency که به صورت عکس یکدیگر کار می‌کنند، از مهم‌ترین خصوصیاتی هستند که شرکت اپل در توسعه و عرضه این محصولات در نظر گرفته است. ایرپاد پرو دارای یک میکروفن در بخش داخلی گوش است تا از آن طریق صدایی که کاربر در حال گوش کردن به آن است را تشخیص دهد و بر اساس آن قابلیت حذف نویز اکتیو را کنترل کند.

یکی دیگر از خصوصیات ایرپاد پرو، وجود حفره‌های داخلی عبور هوا است که از آن طریق باعث می‌شود تا استفاده مداوم از آن‌ها در گوش، باعث گرفتگی یا احساس ناخوشایند نشود. ایرپاد پرو باوجود اینکه باروکش‌های سیلیکونی ساخته شده است، اما به هیچ وجه برای گوش افراد ایجاد حساسیت نمی‌کند و همواره به بهترین نحو کار می‌کند.

شما می‌توانید ایرپاد پرو را از طریق وب سایت اپل اِن آی سی به صورت اینترنتی خریداری کنید و آن را در مقابل درب منزل خود دریافت کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373