لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت محافظ سیلیکونی ایرپاد پرو 4 دلار است

قیمت محافظ سیلیکونی ایرپاد پرو 4 دلار است

 گزارش‌های منتشر شده توسط برخی از کاربرانی که از همین حالا ایرپاد پرو را از اپل استورهای آمریکا خریداری کرده‌اند حاکی از آن است که قیمت محافظ سیلیکونی ایرپاد پرو که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد 4 دلار است.

اپل محافظ سیلیکونی داخل گوشی ایرپاد پرو را به صورت تک و با قیمت 4 دلار به فروش می‌رساند و کاربران برای خرید این محافظ‌ها به صورت جفت باید 8 دلار هزینه کنند. البته گفتنی است که شرکت اپل محافظ سیلیکونی ایرپاد پرو را بر اساس سایزهای مختلف آماده عرضه کرده است و یک جفت از آن‌ها در بسته بندی ایرپاد پرو آماده عرضه شده است؛ با این حال گم شدن یا خراب شدن آن‌ها مستلزم پرداخت هزینه مشخص برای خرید این محافظ‌ها به صورت جداگانه خواهد بود.

شرکت اپل ایرپاد پرو را با قیمت 249 دلار آماده عرضه به بازار کرده است که در بسته بندی آن هر جفت از محافظ‌های سیلیکونی با سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک ارائه شده است. استفاده از طراحی داخل گوشی به همراه محافظ‌های سیلیکونی باعث شده تا بسیاری از کاربران نیاز به خرید این محافظ‌ها به صورت جداگانه در صورت خرابی یا گم شدن داشته باشند.

استفاده از محافظ‌های سیلیکونی باعث افزایش کیفیت صدا و ایزوله کردن محتوای صوتی در حال پخش می‌شود؛ البته ایرپاد پرو می‌تواند با سیستم‌های هوشمند سازی دقیق خود، صدای محیط را به صورت بهبود یافته و کنترل شده به گوش کاربران انتقال دهد. کاربران برای گوش کردن به صدای محیط نیازی به درآوردن ایرپاد پرو از گوش خود نداشتند و تنها کافی است انگشت را روی ایرپاد نگه دارند تا محتوای صدای بیرون از طریق سنسورهای ایرپاد پخش شود.

محافظ سیلیکونی به طور کل باعث بهبود کارکرد و بازدهی ایرپاد پرو از لحاظ پخش محتوای صوتی می‌شود و به همین دلیل اپل در طراحی این محصول از این محافظ‌ها استفاده کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420