لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرید ایرپاد پرو تک 89 دلار هزینه دارد

خرید ایرپاد پرو تک 89 دلار هزینه دارد

 شرکت اپل به تازگی از ایرپاد پرو در وب سایت رسمی خود رونمایی کرده است و حالا مشخص شده است که خرید ایرپاد پرو تک 89 دلار هزینه برای کاربران دربر خواهد داشت.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از وب سایت رسمی شرکت اپل، خرید ایرپاد پرو تک هزینه بسیار بیشتری نسبت به خرید گوشی‌های نسل قبل داشته دارد و کاربران باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند.

بسیاری از کاربران به دلیل گم کردن ایرپادهای چپ یا راست یا خراب کردن آن‌ها تصمیم به خرید گوشی‌های تک می‌گیرند. ایرپاد تک چپ و راست نسل اول و دوم تا پیش از این هزینه کمتری روی دست کاربران می‌گذاشت؛ با این حال مشخص شده است که خرید ایرپاد پرو تک نزدیک به 89 دلار و به صورت جفت 178 دلار هزینه در بر خواهد داشت و کاربران این محصول باید دو برابر کاربران نسل‌های قبلی هزینه کنند.

اپل همچنین هیچ خدماتی بابت گم شدن، خراب شدن و دزدیده شدن قطعات ایرپاد پرو ارائه نمی‌دهد و تمامی هزینه‌های این محصول به طور کامل بر عهده کاربران خواهد بود. گفتنی است که قیمت کیس شارژ ایرپاد پرو نیز همین مقدار هزینه دارد و کاربران باید دقیقاً 89 دلار برای تعویض یا خرید کیس ایرپاد پرو هزینه کنند. گفتنی است که تهیه سرویس Apple Care + برای این محصول نیز باعث کاهش هزینه ایرپادهای گم شده نخواهد شد و کاربران همچنان باید هزینه قابل توجهی را پرداخت کنند.

بر این اساس می‌توان به این نتیجه رسید که ایرپاد پرو علاوه بر اینکه قیمت بیشتری نسبت به نسل‌های پیشین دارد؛ خرید گوشی‌های تک آن نیز دو برابر نسخه‌های پیشین روی دست کاربران هزینه خواهد گذاشت. بر این اساس کاربران این محصول جدید اپل بهتر است مراقبت بیشتری از گوشی‌های این محصول کنند تا هزینه قابل توجهی برای خرید گوشی‌های تک این محصولات نکنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420