لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی استیشن 5 ممکن است آخرین کنسول حرفه‌ای سونی باشد

پلی استیشن 5 ممکن است آخرین کنسول حرفه‌ای سونی باشد

شرکت سونی از همین حالا تولید و عرضه پلی استیشن 5 در سال 2020 میلادی را تائید کرده است و حالا برخی از گزارش‌های تحلیلی حاکی از آن است که این محصول آخرین کنسول قدرتمند و حرفه‌ای سونی خواهد بود.

این گزارش‌های تحلیلی با توجه به تمرکز شرکت‌های توسعه دهنده ابزارهای بازی و کنسول‌ها به سمت عرضه سرویس‌های مبتنی بر پردازش ابری، دیگر تمایلی به تولید کنسول‌های دارای قدرت پردازش قدرتمند نخواهند داشت و تصمیم دارند تا در سال‌های آتی به سمت عرضه کنسول‌ها با قدرت پردازشی میان رده به همراه سرورهای قدرتمند مبتنی بر پردازش ابری متمایل خواهند شد.

شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت و گوگل از همین حالا سرویس‌های خود را برای تست به برخی از کاربران آماده عرضه کرده‌اند. بر این اساس این شرکت‌ها در آینده نزدیک کنسول‌ها و ابزارهایی را برای اجرای بازی ارائه می‌کنند که مجهز به ارتباط اینترنت خواهند بود و بازی‌ها را بدون انجام پردازش‌های مرکزی و گرافیکی به صورت محلی از طریق اتصال به سرورهای پردازش ابری کارهای لازم برای اجرای بازی را انجام خواهند داد.

بر این اساس ممکن است شرکت سونی پلی استیشن 5 را به عنوان آخرین کنسول بازی با قدرت پردازشی بالا آماده عرضه به بازار می‌کند و پس از آن تولید و عرضه این محصولات را به طور کامل متوقف می‌کند و به جای آن پلی استیشن‌های ارزان قیمت‌تر با امکان اتصال به پردازش‌های ابری را آماده عرضه به بازار می‌کند.

عرضه کنسول‌های ارزان قیمت باعث می‌شود تا سطح فروش بازی‌ها به صورت قانونی افزایش پیدا کند و امکان تقلب و استفاده از نسخه‌های کرک شده از این بازی‌ها دیگر ممکن نخواهد بود که این مسئله باعث افزایش سطح درآمد شرکت‌های عرضه کننده بازی و کنسول می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420