لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال بازگشت بازی‌های الکترونیک آرتس به استیم

احتمال بازگشت بازی‌های الکترونیک آرتس به استیم

 شرکت الکترونیک آرتس احتمالاً در آینده نزدیک بازهای خود را برای بار دیگر آماده عرضه به سرویس استیم می‌کند.

گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی از کاربران حاکی از آن است که برخی از عنوان‌های بازی الکترونیک آرتس از همین حالا آماده بازگشت به استیم شده‌اند و این بازی‌ها به زودی در اختیار عموم کاربران قرار خواهند گرفت. بر اساس این مسئله می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت استیم در حال رایزنی با الکترونیک آرتس است تا بازی‌های این شرکت را برای بار دیگر آماده عرضه در پلتفرم اجرای بازی‌های خود کند.

الکترونیک آرتس تا پیش از این با حذف بازی‌های خود از سرویس‌های مختلف عرضه بازی اقدام به راه اندازی سرویس اختصاصی خود کرده بود و از کاربران خواسته بود تا بازی‌های این مجموعه را از طریق این سرویس دانلود و روی کنسول‌ها و کامپیوترها نصب کنند.

اما حالا به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتس از درآمد حاصل شده از ارائه اشتراک سرویس خود رضایت کامل ندارد و به همین دلیل تصمیم دارد تا با سرویس‌های بازی دیگر در این زمینه همکاری کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک این بازی‌ها برای کاربران استیم و دیگر سرویس‌های اختصاصی پخش بازی آماده عرضه شوند.

این مسئله نشان می‌دهد که سرویس اختصاصی الکترونیک آرتس برای عرضه بازی‌ها با موفقیت زیادی مواجه نشده است و در آینده نزدیک ممکن است عرضه این سرویس متوقف شود و به جای آن با شرکت‌های دیگر نظیر استیم و اپیک گیمز همکاری‌های لازم برای عرضه بازی‌های خود را آغاز کند.

گفتنی است که بازگشت بازی‌های الکترونیک آرتس به استیم هنوز به صورت رسمی تائید نشده است و ممکن است صحت این موضوع تکذیب شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420