لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عامل هواوی از آیپد استفاده می‌کند!

مدیر عامل هواوی از آیپد استفاده می‌کند!

در طول یکی دو روز گذشته، تصویر مدیر عامل هواوی به همراه آیپد در فرودگاه بازخورد بسیار زیادی داشته است و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد.

اخیراً تصویری از رن ژنگفی، مدیر عامل اجرایی هواوی در فرودگاه منتشر شده است که در بررسی‌های امنیتی یک آیپد با خود حمل می‌کند. این تصویر نشان داده که مدیر عامل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند و تبلت در بازار جهان، به خودی خود از محصولات اپل استفاده می‌کند. 

این مسئله باعث واکنش‌های بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی شده است؛ با این حال بسیاری از افراد آشنا با روحیات رن ژنگفی می‌دانند که او علاقه بسیار زیادی به محصولات شرکت اپل دارد. تا پیش از این، اطلاعاتی از دختر رن ژنگفی که به عنوان مدیر مالی هواوی فعالیت می‌کند منتشر شده بود که بر اساس آن‌ها او از آیفون 7، آیپد پرو و مک بوک ایر برای کارهای شخصی خود استفاده می‌کند.

مدیر عامل اجرایی شرکت هواوی نیز این مسئله را تائید کرده بود و اعلام کرده که خود و فرزندانش علاقه زیادی به محصولات شرکت اپل دارند و البته این مسئله دلیلی بر عدم علاقه به محصولات تولید شده توسط هواوی و دیگر محصولات تولید شده چینی نیست.

مدیر عامل هواوی یکی از طرفداران شرکت اپل است که در اوایل سال جاری میلادی با بایکوت کردن محصولات اپل در چین به خاطر تحریم هواوی توسط دولت آمریکا مخالفت کرده بود و از مردم خواسته بود که چنین کاری را انجام ندهند.

این اولین باری نیست که تصاویر این‌چنینی سروصدای زیادی در میان کاربران اینترنت به پا می‌کنند. تا پیش از این انتشار تصویری از یک آیمک مبتنی بر ویندوز XP در جریان بازدید تیم کوک از خط تولید مک پرو در تگزاس نیز با واکنش‌های مشابهی مواجه شده بود؛ جالب اینجاست که تیم کوک خودش این تصویر را در توییتر منتشر کرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420