لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه ایرپاد پرو در 8 رنگ متفاوت تائید شد

عرضه ایرپاد پرو در 8 رنگ متفاوت تائید شد

تنها سه روز به پایان ماه اکتبر باقی مانده است و حالا موج عظیمی از شایعات در مورد عرضه ایرپاد پرو به عنوان نسل سوم هندزفری های شرکت اپل منتشر شده است.

خبرگزاری Economic Daily News در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا ایرپاد پرو را در 8 رنگ طراحی و آماده عرضه به بازار کند که 4 رنگ از آن شامل طلایی، مشکی، سفید و میدنایت گرین مشابه با رنگ بندی آیفون 11 پرو می‌شود.

این گزارش همچنین تائید کرده که اپل در توسعه و عرضه این محصول از سیستم حذف نویز استفاده خواهد کرد تا مکالمات با استفاده از آن با کیفیت بیشتری انجام شود. علاوه بر این، سیستم حذف نویز به تشخیص دستورهای صوتی توسط دستیار دیجیتالی سیری کمک زیادی می‌کند و دقت آن را افزایش می‌دهد.

Economic Daily News تائید کرده است که این محصول قرار است نهایتاً تا دوشنبه هفته آینده، یعنی آغاز هفته آینده آماده معرفی شود. با این حال عرضه و فروش این محصول به تعطیلات پایان سال 2019 میلادی و کریسمس موکول خواهد شد. گفتنی است که با وجود انتشار این اطلاعات، خبرگزاری یاد شده هیچ اطلاعاتی در مورد 4 رنگ دیگر این محصول ارائه نداده است. با این حال گزارش یاد شده تأکید کرده که رنگ‌های ایرپاد پرو مشابه با رنگ بندی یکی از محصولات پر درخواست از برند بیتس خواهد بود و اپل این محصول را با شباهت کامل به سری هندزفری های بیتس آماده عرضه شده است.

علاوه بر گزارش فوق، بسیاری از خبرگزاری‌ها و تحلیلگران تا پیش از این در مورد عرضه نسل سوم ایرپاد شایعاتی را مطرح کرده بودند.مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ تأکید کرده که این محصول با نام ایرپاد پرو به جای ایرپاد 3 آماده عرضه به بازار می‌شود؛ علاوه بر این مینگ چی کو تحلیلگر TF Securities نیز شایعات یاد شده را تائید کرده بود. آپدیت

آپدیت: ایرپاد پرو در وب سایت رسمی اپل معرفی شد و تنها رنگ سفید این محصول آماده عرضه شده است. اپل هنوز رنگ های دیگر این محصول را آماده عرضه نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت