لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ ویدیویی جدید اپل در مورد حریم خصوصی آیفون

تبلیغ ویدیویی جدید اپل در مورد حریم خصوصی آیفون

حریم خصوصی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زندگی دیجیتالی امروزه انسان‌ها مورد توجه قرار گرفته است. حریم خصوصی آیفون و دیگر دستگاه‌های دیجیتالی مدرن از مهم‌ترین مسائلی است که کاربران به آن‌ها اهمیت می‌دهند.

اپل در ویدیوی تبلیغاتی جدید خود به مسئله خریم خصوصی در آیفون‌ها پرداخته و نشان داده که این تلفن‌های هوشمند چه مقدار اطلاعات مهم کاربران را به صورت ایمن در ذخیره سازی خود نگه می‌دارند. آیفون‌ها اطلاعات مهمی نظیر شماره تلفن، اطلاعات حساب بانکی، مخاطبین، دوستان و رابطه‌ای کاربران با آن‌ها دارند و حتی ضربان قلب را در دل خود نگه می‌دارد و این مسئله نشان می‌دهد که امنیت و حریم خصوصی در این محصولات کوچک و قابل حمل مهم است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

این ویدیو به صورت ویژه آیفون 11 پرو مکس را به تصویر می‌کشد و تمامی اطلاعاتی این محصولات الکترونیکی کوچک می‌توانند در خود نگه دارند را بازگو می‌کند.

یکی از موارد جالب که در این ویدیو می‌توان آن را دید به نحوه فیلم برداری این ویدیوی تبلیغاتی مربوط می‌شود. اپل در نحوه فیلم برداری این ویدیوی تبلیغاتی پا را فراتر گذاشته و از تکنیک‌های جدیدی استفاده کرده است. به همین خاطر می‌توان این ویدیوی تبلیغاتی جدید را به عنوان یکی از متفاوت‌ترین تبلیغات ساخته شده توسط اپل در نظر گرفت که تا به امروز ساخته و آماده انتشار شده است.

شرکت اپل همیشه برای حریم خصوصی کاربران دستگاه‌های خود اهمیت بسیار زیادی قائل بوده و همین مسئله باعث شده تا این شرکت بارها از طریق ابزارهای مختلف این مسئله را اعلام کند. اپل در وب سایت رسمی خود صفحه‌ای ویژه را برای شفاف سازی اطلاعات کاربران و نحوه محافظت از آن‌ها را منتشر کرده است و از آن طریق تعداد دستگاه‌هایی که اطلاعات آن‌ها به دولت‌ها یا سازمان‌های ویژه ارائه شده است را اعلام کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420