لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.1 آماده عرضه شد

سومین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.1 آماده عرضه شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به آماده سازی و عرضه آپدیت جدید مک او اس کاتالینا برای توسعه دهندگان کرده است و از همین حالا تغییرات آن قابل بررسی و تست هستند.

این نسخه جدید از مک او اس کاتالینا 10.15.1 تنها در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و افرادی که اکانت 99 دلاریاپل را خریداری کرده باشند می‌توانند از همین حالا اقدام به دانلود و نصب این نسخه در دستگاه‌های مک خود دارند.

در این نسخه جدید اپل برخی از باگ‌های مهمی که برای استفاده از مک بوک های مجهز به کارت گرافیک‌های AMD وجود داشت را برطرف کرده است. تا پیش از این برخی از کاربران مک بوک پروهای جدید برای اتصال کارت‌های گرافیکی اکسترنال AMD و استفاده از آن‌ها با مشکل مواجه شده بودند که مشخصاً به عدم کارکرد صحیح درایور این کارت‌های گرافیکی مربوط می‌شد. بر این اساس اپل در توسعه و عرضه این نسخه جدید از سیستم عامل مک او اس اقدام به برطرف کردن مشکل یاد شده کرده است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از کارت‌های گرافیکی اکسترنال استفاده کنند.

اپل همچنین برخی از ابزارهای ویرایش و تغییر عکس‌ها و ویدیوها را که به صورت پیش‌فرض در مک او اس آماده عرضه کرده بود را بهبود داده است. کاربران با استفاده از این نسخه می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای خود را به صورت بهینه‌تر و بهبود یافته تر ویرایش کنند و به ابزارهای بیشتری دسترسی داشته باشند.

در پایان، شرکت اپل در توسعه این نسخه بتای جدید از مک او اس کاتالینا 10.15.1 اقدام به بهبود کارکرد نرم افزار Find My و TV کرده است. اپلیکیشن اپل تی وی در زمان فعال بودن سرویس اپل تی وی پلاس و مشاهده ویدیوها و لیست فیلم‌های ارائه شده معمولاً با اختلال مواجه می‌شد که در نسخه جدید برطرف شده است.

این نسخه به احتمال زیاد در روزهای پایانی اکتبر یا اوایل نوامبر 2019 به صورت عمومی آماده عرضه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420