لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر آیفون ۱۲ مجهز به فناوری کم مصرف نور پس زمینه خواهند شد

نمایشگر آیفون ۱۲ مجهز به فناوری کم مصرف نور پس زمینه خواهند شد

 شرکت اپل در تلاش است تا در طراحی و تولید نمایشگر آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ از فناوری جدیدی برای کاهش میزان مصرف نور پس زمینه استفاده کند.

فناوری نور پس زمینه کم مصرف یا low-power backplane technology که به‌اختصار LTPO نیز شناخته می‌شود تا پیش از این در نسل جدید اپل واچ سری ۵ مورد استفاده قرار گرفته بود حالا قرار است در نسل جدید تلفن‌های هوشمند آیفون که در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی می‌شوند تعبیه شود.

خبرگزاری کره‌ای The Elec در گزارش جدید خود اعلام کرده که اپل در تلاش است تا در تولید و عرضه آیفون ۱۲ از این فناوری جدید برای بهبود روند استفاده از باتری استفاده کند. این کمپانی در جریان کنفرانس WWDC 2019 از آی او اس ۱۳ به همراه رابط کاربری تاریک یا همان حالت تاریک رونمایی کرده بود که حالا مشخص شده است که این قابلیت قرار است در کنار فناوری LTPO در آیفون‌های معرفی شده در سال ۲۰۲۰ میلادی به روند مصرف باتری کمک کند.

این فناوری به‌صورت مشخص تنها روی آیفون‌هایی ارائه می‌شود که مجهز به نمایشگر اولد باشند تا با استفاده از رابط کاربری تاریک و فناوری جدید بتوانند به‌صورت بهینه‌تر از شارژ باتری استفاده کنند.

خبرگزاری یاد شده در پایان به توضیحات اپل از این فناوری در معرفی اپل واچ‌های سری ۴ و ۵ اشاره کرده است که بر اساس آن در طراحی نمایشگر آیفون ۱۲ از مواد پلی سیلیکونی و سیلیکون اکسید برای معماری پیکسل‌ها در نمایشگر استفاده می‌شود که با کار کردن در دمای کم‌تر و عدم تولید حرارت باعث هدر رفتن انرژی شده و می‌توانند نرخ تازه سازی نمایشگر را در بازه ۶۰ تا ۱ هرتز به‌صورت متعادل نگه دارند.

اپل به احتمال زیاد آیفون ۱۲ یا آنچه در برخی از خبرگزاری‌ها با عنوان آیفون ۲۰ شناخته می‌شود را در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی و آماده عرضه به بازار می‌کند. بر این اساس می‌توان انتظار داشت که برای مشاهده قابلیت‌های ارائه شده در این محصولات باید تا ۱۱ ماه دیگر منتظر باقی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373