لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر کیس شارژ ایرپاد پرو فاش شد

تصویر کیس شارژ ایرپاد پرو فاش شد

اپل تصمیم دارد تا در طی چند روز آینده از ایرپاد پرو به عنوان نسل سوم هندزفری های بی‌سیم خود رونمایی کند و حالا تصویری از کیس شارژ ایرپاد جدید منتشر شده است.

وب سایت Slash Leaks به تازگی تصویری از کیس شارژ ایرپاد پرو را منتشر کرده است که در آن می‌توان تغییر روند طراحی این محصول توسط شرکت اپل را دید. این کیس شارژ ایرپاد نسبت به نسل‌های پیشین کوتاه‌تر و کوچک‌تر شده است. علاوه بر این، در این تصویر می‌توان متوجه بزرگ‌تر شدن بدنه ایرپادهای چپ و راست شد که تصاویر پیشین در مورد اضافه شدن لایه پلاستیکی داخل گوش در این محصولات را تائید می‌کند.

کیس شارژ پرو دارای دکمه اتصال و ریست در قسمت جلویی خود است و به همین دلیل می‌توان امیدوار بود که این محصول از سیستم شارژ بی‌سیم مشابه با ایرپاد نسل دوم پشتیبانی می‌کند.

تا پیش از این تصاویری از ایرپاد ۳ منتشر شده بود که نشان از آن داشت که این محصول با طراحی کاملاً متفاوت به ایرپاد نسل اول و دوم آماده عرضه می‌شود. علاوه بر این، شایعات مطرح شده در این مدت حاکی از آن بودند که شرکت اپل این محصول را با عنوان ایرپاد بی‌سیم آماده عرضه می‌کند. 

علاوه بر این اپل در تولید دو نسل گذشته ایرپادهای بی‌سیم هیچ تغییر قابل توجهی را روی این محصولات اعمال نکرده بود. نسل دوم این محصولات که اوایل ۲۰۱۹ آماده عرضه به بازار شد هیچ تغییر قابل توجهی به نسل دوم این محصول که در ۲۰۱۶ معرفی و اوایل ۲۰۱۷ آماده عرضه به بازار شد نداشت. اما حالا تصویر جدید منتشر شده نشان دهنده آن است که کیس شارژ ایرپاد جدید با طراحی کاملاً متفاوت نسبت به دو نسل قبل آماده عرضه به بازار می‌شود.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل نهایتاً تا پایان ماه اکتبر ۲۰۱۹ میلادی از این محصول رونمایی می‌کند و آن را آماده عرضه به بازار جهانی خواهد کرد. علاوه بر این برخی از تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که زمان عرضه این محصول به روزهای پایانی نوامبر و کل ماه دسامبر موکول خواهد شد و کاربران می‌توانند در فصل تعطیلات پایان سال ۲۰۱۹ میلادی این محصول را خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420