لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وظیفه تولید انبوه اپل واچ سری 6 به فاکس کان و کامپال واگذار میشود

وظیفه تولید انبوه اپل واچ سری 6 به فاکس کان و کامپال واگذار میشود

تنها دو روز از زمان انتشار خبرهای مربوط به عدم تمایل کارخانه کوانتا کامپیوتر برای تولید انبوه اپل واچ سری 6 گذشته و حالا مشخص شده است که فاکس کان و کامپال قرار است تولید این محصول را برعهده بگیرند.

بر این اساس مشخص شده است که شرکت اپل تصمیمی برای خروج خط تولید اپل واچ سری 6 از کشور چین ندارد و همچنان تصمیم دارد تا با کارخانه‌های چینی در زمینه اسمبل این محصول همکاری کند. گزارش اخیر خبرگزاری دیجی تایمز مشخص کرده است که شرکت اپل از همین حالا قرار داد مربوط به تولید انبوه اپل واچ سری 6 را با فاکس کان و کامپال به ثبت رسانده است و این دو کارخانه چینی تمامی مدل‌های این ساعت هوشمند را در سال 2020 میلادی آماده عرضه خواهند کرد.

کارخانه چینی فاکس کان تا پیش از این به عنوان تولید کننده اصلی تلفن‌های هوشمند آیفون شناخته شده بود و حالا قرار است با حذف برخی از محصولات نظیر آیفون XR از خط تولید خود، محصولات جدیدی نظیر اپل واچ سری 6 را آماده تولید انبوه و عرضه به بازار کند.

دیجی تایمز اعلام کرده که این اطلاعات را از طریق برخی از منابع آگاه در کارخانه‌های چینی به دست آورده است. بر این اساس اپل تصمیم دارد تا وظیفه تولید انبوه آیفون XR را از فاکس کان به کارخانه‌های هندی انتقال دهد و پس از آن اقدام به انتقال خط تولید اپل واچ سری 6 به کارخانه فاکس کان کند.

اپل واچ سری 6 احتمالاً همانند سال‌های گذشته قرار است در سپتامبر 2020 آماده معرفی و عرضه شود. این محصولات احتمالاً از نظر نوع طراحی و قابلیت‌های کاربردی نسبت به نسل‌های پیشین خود تغییرات قابل توجهی خواهد داشت که در نوع خود قابل توجه خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373