لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتفلیکس اپل را به رقابت دعوت میکند

نتفلیکس اپل را به رقابت دعوت میکند

شرکت نتفلیکس به تازگی اعلام کرده که نگران سرویس های محتوایی ارائه شده توسط شرکت اپل نیست و آن را به عنوان یک فرصت در نظر میگیرد.

در نامه ای سرگشاده که نتفلیکس به سهام داران خود ارائه داده است این شرکت اعلام کرده که به سرویس اپل تی وی پلاس میتواند یک رقیب مناسب برای این شرکت باشد و میتواند سطح کیفیت و رقابت محصولات محتوایی ارائه شده توسط نتفلیکس را بهبود بخشد.

این شرکت در کنار اعلام این مسئله اطلاعاتی مهم از میزان درآمد خود منتشر کرده است. این شرکت اعلام کرده که در طول 10 ماه گذشته و از ابتدای سال 2019 رشد قابل توجهی در فروش اشتراک های خود و درآمد محصولات محتوایی تجربه کرده است.

خبرگزاری CNBC اعلام کرده که انتشار این اطلاعات به سهام داران در طول چند ساعت گذشته باعث شده تا سهام نتفلیکس به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند. هر سهم از نتفلیکس پس از انتشار این بیانیه با 9 درصد افزایش مواجه شده است و با قیمت بیشتری در حال معامله در بازار بورس است.

تا پیش از این پیش بینی های تحلیلی حاکی از آن بودند که اپل میتواند به جای عرضه یک سرویس محتوایی مستقل اقدام به خرید نتفلیکس کند و پس از آن سهام این شرکت را در اختیار بگیرد. از طرف دیگر اطلاعات دیگر حاکی از آن بود که نتفلیکس ممکن است به خاطر عرضه اپل تی وی پلاس با مشکلات بسیار زیادی در زمینه جذب کاربران خود مواجه شود. با این حال مشخص شده است که اپل تی وی پلاس علاوه بر عملکرد نسبتا مناسب در بازار سرویس های محتوایی نتوانسته باعث شکست سرویس های رقیب نظیر نتفلیکس و آمازون پرایم شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420