لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی 4K یک درگاه لایتنینگ پنهان دارد

اپل تی وی 4K یک درگاه لایتنینگ پنهان دارد

 یکی از تغییراتی که شرکت اپل در توسعه و طراحی نسل جدید ست آپ باکس‌های اپل تی وی اعمال کرده بود، حذف درگاه یو اس بی و لایتنینگ در این محصولات بود.

تا پیش از این و مشخصاً در زمان تولید اپل تی وی نسل چهارم، کاربران و توسعه دهندگان می‌توانستند با استفاده از یک درگاه یو اس بی اقدام به تعمیر نرم‌افزاری و سیستم عامل تعبیه شده در اپل تی وی کنند. اما در سال 2017 و با معرفی و عرضه اپل تی وی 4K این درگاه حذف شده بود و کاربران امکان دسترسی به امکان رفع باگ و بهبود نرم‌افزاری دستگاه خود را نداشتند.

اما حالا بررسی‌های اخیر انجام شود توسط برخی از توسعه دهندگان نشان داده که اپل تی وی 4K مجهز به یک درگاه لایتنینگ است که در پشت بدنه پنهان شده است.

بررسی‌های انجام شده توسط اکانت توییتری NitoTV نشان از آن دارد که اپل تی وی 4K یک درگاه لایتنینگ در بالای درگاه اترنت دارد. کاربران با کمی دقت می‌توانند درگاه لایتنینگ را در بالا حفره داخلی اترنت ببینند و کابل لایتنینگ را در آن وارد کنند.

این درگاه البته با وجود ارائه امکان اتصال اپل تی وی به کامپیوتر هیچ امکانی را برای دسترسی به اطلاعات داخلی اپل تی وی به کاربران نمی‌دهد. در حقیقت این درگاه برای بازیابی و رفع مشکلات نرم‌افزاری تعبیه شده است که فقط متخصصین Genius Bar در فروشگاه‌های رسمی اپل امکان استفاده از آن را دارند. گفتنی است که استفاده از این درگاه برای تغییر نرم‌افزاری دستگاه‌ها ممکن است باعث از بین رفتن گارانتی بین المللی اپل تی وی شده و کاربران پس از استفاده از این درگاه و تغییر آن دیگر امکان استفاده از خدمات ارائه شده توسط شرکت اپل را نداشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420