لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 محبوبیت بیشتری نسبت به آیفون XR در بازار جهانی دارد

آیفون 11 محبوبیت بیشتری نسبت به آیفون XR در بازار جهانی دارد

 یکی از چالش‌هایی که شرکت اپل در طول یک سال گذشته با آن مواجه بوده مربوط به عرضه تلفن‌های هوشمند میان رده در بازار جهانی بوده است. در این میان مشخص شده که اپل با معرفی و عرضه آیفون 11 توانسته مشکلات مربوط به کاهش فروش آیفون XR را جبران کند.

موسسه تحلیلی Wedbush در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل و سهام داران آن به فروش هر چه بیشتر آیفون 11 در بازار جهانی خوش بین هستند و امید دارند که این تلفن هوشمند بتواند چالش‌های مربوط به کاهش فروش آیفون XR را جبران کند.

سال گذشته اپل امید داشت که آیفون XR را با حجم بیشتری در بازار کشورهای مهمی نظیر چین به فروش برساند با این حال کاهش میزان فروش این تلفن هوشمند در بازار چین باعث شد تا سهام اپل در مدت زمانی کوتاه افت قابل توجهی داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران تا پیش از سپتامبر 2019 بر این باور بودند که شرکت اپل احتمالاً در سال جاری تمایلی به معرفی و عرضه تلفن هوشمند میان رده نخواهد داشت.

با وجود تمامی این مسائل اپل در دهم سپتامبر 2019 از آیفون 11 به عنوان تلفن هوشمند میان رده خود در کنار نسخه پرو و پرو مکس آن رونمایی کرد که با استقبال بیشتری نسبت به گذشته مواجه شد.

Wedbush اعلام کرده که میزان فروش آیفون 11 در بازار جهانی و از جمله آن‌ها چین در حال افزایش است و اپل در سال 2020 میلادی می‌تواند 185 میلیون واحد تلفن هوشمند را در سراسر جهان به فروش برساند. این مسئله حتی روی روند عرضه محصولات آینده شرکت اپل نیز تأثیر می‌گذارد و به همین دلیل می‌توان امیدوار بود که اپل روند تولید محصولات خود را تسریع ببخشد و از نوآوری‌های جدیدی در این محصولات استفاده کند و آیفون‌های کارآمدتری را به بازار عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420