لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند تولید آیفون 11 احتمالاً به هند انتقال پیدا می‌کند

فرایند تولید آیفون 11 احتمالاً به هند انتقال پیدا می‌کند

 تنها یک روز پس از انتشار اطلاعات مربوط به تلاش اپل برای تولید آیفون XR در کارخانه‌های هندی، حالا شایعاتی در میان خبرگزاری‌ها منتشر شده که احتمال تولید آیفون 11 در هند را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری ET Telecom ادعا کرده که شرکت اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا فرایند تولید انبوه تلفن هوشمند آیفون 11 را به کارخانه‌های هندی واگذار کند و تنها برای مدت زمانی محدود این محصولات را در کارخانه فاکس کان چین تولید می‌کند. در گزارش منتشر شده توسط این خبرگزاری آمده است که شرکت اپل در طول ماه‌های گذشته تنها برای مدت زمانی کوتاه با کارخانه فاکس کان قراردادهای لازم برای تولید انبوه آیفون 11 قرارداد بسته است و تا به امروز قرارداد خود را تمدید نکرده است.

علاوه بر این، کارخانه چینی ویسترون که تا پیش از این وظیفه تولید انبوه آیفون‌های قدیمی نظیر آیفون 6 اس و آیفون 7 را بر عهده داشت، تقاضای مربوط به تولید آیفون 11 را نیز دریافت نکرده است. بر این اساس احتمال آن می‌رود که شرکت اپل در آینده نزدیک فرایند تولید آیفون 11 را به شرکت‌های هندی واگذار کند.

روز گذشته گزارش‌هایی در مورد تلاش اپل برای تولید انبوه آیفون XR منتشر شده بود و حتی تصویری از جعبه این تلفن هوشمند با عبارت Designed by Apple in California, assembled in china در آن دیده شده بود. در این میان، به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا با انتقال خط تولید محصولات بیشتر به هند با مشکلات مربوط به افزایش تعرفه‌های مالیاتی و موارد دیگری که در نتیجه تقابل تجاری چین و آمریکا ایجاد شده مقابله کند.

بر این اساس ممکن است در آینده نزدیک برخی از محصولات اپل در کنار آیفون 11 در کشور هند آماده عرضه به بازار شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420