لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بکاپ گرفتن نامحدود تصاویر HEIC آیفون در گوگل فوتوز یک باگ است!

بکاپ گرفتن نامحدود تصاویر HEIC آیفون در گوگل فوتوز یک باگ است!

 شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که امکان بکاپ گرفتن تصاویر HEIC آیفون در نرم افزار گوگل فوتوز یک باگ است و به زودی برطرف می‌شود.

گوگل فوتوز سرویس بکاپ گرفتن و ذخیره سازی تصاویر است که توسط گوگل آماده عرضه در آیفون و اندروید شده است. این سرویس تصاویر را با تعداد نامحدود در سرورهای ابری گوگل ذخیره می‌کند؛ با این حال گوگل اعلام کرده که کیفیت آن‌ها را بر اساس قوانینی خاص تغییر می‌دهد و رزولوشن آن‌ها را به‌منظور کاهش حجم ذخیره سازی کم می‌کند.

در این میان، برخی از کاربران آیفون‌ها به تازگی اعلام کرده بودند که گوگل فوتوز بدون تغییر سطح کیفیت تصاویر HEIC آن‌ها را به صورت نامحدود و با همان کیفیت اولیه ذخیره می‌کند. انتشار این گزارش توسط برخی از کاربران باعث شده تا شرکت گوگل اقدام به بررسی این مورد کند و نتیجه آن را به صورت عمومی اعلام کند.

گوگل اعلام کرده که بکاپ گرفتن نامحدود تصاویر با کیفیت بالا در آیفون‌ها یک باگ است و گوگل این امکان را به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار نداده است. بر این اساس گوگل در آینده نزدیک و پس از برطرف کردن این مشکل نرم افزاری اقدام به کاهش حجم و رزولوشن تصاویر ذخیره شده در سرورهای خود می‌کند.

گوگل تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که برای ذخیره سازی تصاویر با کیفیت بالا و اصلی در سرورهای خود از کاربران هزینه‌ای مشخص را دریافت می‌کند و کاربران باید اقدام به پرداخت هزینه مشخص برای خرید فضای ذخیره سازی ابری گوگل درایو کنند.

با این حال گوگل به صورت خودکار تصاویر باکیفیت ذخیره شده در سرویس گوگل فوتوز را با حجم کمتری در سرورهای خود نگه می‌دارد و به همین دلیل کاربرانی که اقدام به ذخیره کردن تصاویر در این سرویس کرده‌اند باید هرچه سریع‌تر اقدام به دانلود و بکاپ گرفتن تصاویر خود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420