لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وال استریت ژورنال خبر از تولید آیفون XR در هند داد

وال استریت ژورنال خبر از تولید آیفون XR در هند داد

 شرکت احتمالاً فرایند تولید انبوه آیفون XR در هند را آغاز کرده و از این پس تصمیم دارد تا این تلفن هوشمند را در همان کارخانه‌های تولید کننده آیفون اس ای تولید کند.

خبرگزاری وال استریت ژورنال به نقل از یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که اپل فرایند تولید آیفون XR در هند را آغاز کرده و از این پس این محصول در کارخانه‌های هندی تولید می‌شود. اخیراً تصویری از یک جعبه آیفون XR منتشر شده که در پشت آن عبارت Designed by Apple in California, Assembled in India به چشم می‌خورد.

این مسئله نشان می‌دهد که در صورت صحت داشتن تصویر منتشر شده، اپل تولید انبوه این تلفن هوشمند را در کشور هند آغاز کرده است.

اپل تا پیش از این نیز با کارخانه‌های هندی برای تولید انبوه برخی از محصولات خود همکاری کرده بود. آیفون اس ای، سری جدید آیفون 6 اس پلاس و برخی دیگر از محصولات اپل در این کشور تولید شده‌اند.

اپل وظیفه تولید انبوه بسیاری از محصولات خود را به کارخانه‌های چینی واگذار کرده است. به عنوان مثال کارخانه فاکس کان به عنوان تولید کننده انبوه بسیاری از مدل‌های آیفون محصول می‌شود. با این حال برخی از محصولات نظیر آیفون 8 در فاکس کان تولید نشدند و اپل وظیفه تولید انبوه آن‌ها را به کارخانه چینی پگاترون واگذار کرده بود.

با این حال این شرکت با رایزنی انجام شده به همراه دولت هند توانسته برخی از محصولات خود را در این کشور تولید و آماده عرضه به بازار جهانی کند. آیفون XR احتمالاً پس از توقف تولید انبوه آیفون اس ای آماده تولید شده است و قرار است از این پس با عبارت Designed by Apple in California, Assembled in India در پشت جعبه خود آماده عرضه به بازار شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420