لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل طراحی آنتن آیفون‌ها را در سال 2020 تغییر می‌دهد

اپل طراحی آنتن آیفون‌ها را در سال 2020 تغییر می‌دهد

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل از هفته گذشته مجموعه مفصلی از شایعات را در مورد آیفون اس ای 2 منتشر کرده است و حالا اعلام کرده که اپل طراحی آنتن آیفون‌ها را در سال 2020 تغییر می‌دهد.

اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی طراحی سیستم ارتباط بی‌سیم آیفون‌ها را تغییر دهد و روند اتصال این تلفن‌های هوشمند را به شبکه‌های مخابراتی بهبود بخشد. این طراحی برای اولین بار قرار است در آیفون اس ای 2 مورد استفاده قرار گیرد که باعث افزایش سرعت کاربری و انتقال داده این تلفن هوشمند در شبکه LTE خواهد شد. به طور کل شایعات اخیر منتشر شده از طرف مینگ چی کو به صورت مستقیم به خصوصیات سخت افزاری آیفون اس ای 2 مربوط بوده است که طراحی آیفون‌های جدید یکی از بخش آن به حساب میاید.

تا پیش از این تحلیلگر موسسه TF International Securities تأکید کرده بود که آیفون اس ای 2 قرار است در سال 2020 به عنوان یک تلفن هوشمند ارزان قیمت، با ظاهری مشابه به آیفون 8 و با قابلیت‌های سخت افزاری آیفون 11 آماده عرضه به بازار شود. بر این اساس این محصول اولین تلفن هوشمند اپل خواهد بود که در سال 2020 آماده عرضه به بازار می‌شود.

آیفون اس ای 2 قرار است به عنوان اولین تلفن هوشمند معرفی شده توسط اپل در سال 2020 میلادی مجهز به این طراحی جدید شود که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه و بهبود یافته اقدام به اتصال به اینترنت کرده و از آن برای انتقال داده‌های مختلف استفاده کنند.

گفتنی است که آیفون اس ای 2 قرار است با پشتیبانی از تراشه A13 Bionic به همراه برخی از قابلیت‌های بهبود یافته نسبت به آیفون 8 آماده عرضه به بازار شود. این دومین تلفن هوشمند ادیشن خاص از شرکت است که با قیمتی ارزان‌تر نسبت به تلفن‌های پرچم‌دار دیگر آماده ارائه به بازار جهانی خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373