لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: فروش اپل گلس در سال 2020 میلادی به صورت عمومی آغاز می‌شود

بلومبرگ: فروش اپل گلس در سال 2020 میلادی به صورت عمومی آغاز می‌شود

پس از انتشار چندین شایعه ضد و نقیض در مورد عینک هوشمند اپل، خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که فروش اپل گلس در سال 2020 به صورت عمومی آغاز می‌شود.

بلومبرگ در گزارش اخیر خود اعلام کرده که هدست مبتنی بر واقعیت افزوده اپل گلس از همین حالا در مرحله توسعه قرار گرفته است و در آینده نزدیک قرار است از طرف کمپانی اپل معرفی و آماده عرضه به بازار شود.

اپل گلس اولین تلاش اپل برای تولید و عرضه یک هدست واقعیت افزوده است که در صورت اتصال به تلفن‌های هوشمند آیفون امکان ارائه محتوای ویدیویی مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد.

«مارک گورمن» تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که پس از فروش اپل گلس می‌تواند محتوای مختلفی نظیر پیام‌ها، ایمیل‌ها، نقشه و مسیرهای مختلف به صورت واقعیت افزوده به کاربران نشان دهد و کاربران در حین استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به مشاهده نمایشگر آیفون نخواهند داشت.

بلومبرگ برخی از ادعاهای شایعات پیشین را در این زمینه تائید کرده و اعلام کرده که اپل گلس قرار است به عنوان یک ابزار جانبی برای تلفن‌های هوشمند آیفون مورد استفاده قرار گیرد و کاربران برای استفاده از آن مستلزم همراه داشتن این تلفن هوشمند هستند.

این خبرگزاری همچنین ادعا کرده که عینک هوشمند اپل مجهز به یک اپ استور اختصاصی بوده و می‌تواند اپلیکیشن‌های مختلف به از طریق ارتباط بی‌سیم با آیفون یا روتر های وای فای دریافت و نصب کند.

این محصول جدید مبتنی بر واقعیت افزوده برای پردازش‌های خود مجهز به یک تراشه ARM بوده که توسط شرکت اپل و به صورت اختصاصی توسعه و آماده تعبیه می‌شود.

بلومبرگ اعلام کرده که تولید اپل گلس تا پیش از پایان یافتن سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار می‌شود با این حال این هیچ اطلاعاتی در مورد زمان مشخص این محصولات در بازار جهانی ارائه نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420