لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادوبی ایلاستریتر به زودی برای آیپد عرضه می‌شود

ادوبی ایلاستریتر به زودی برای آیپد عرضه می‌شود

پاییز سال گذشته بود که شرکت ادوبی خبر از عرضه نرم‌افزاری ویرایش تصویر فتوشاپ در آیپدها داده بود حالا این شرکت تصمیم دارد تا ادوبی ایلاستریتر را نیز آماده عرضه به کاربران آیپد کند.

ادوبی البته هنوز فتوشاپ را به طور کامل برای کاربران آیپد ارائه نداده است و این نرم‌افزار همچنان در مرحله تست‌های بتا قرار دارد. با این حال این کمپانی اعلام کرده که در سال 2020 برنامه مشخصی برای عرضه سری نرم‌افزارهای Creative Cloud در تبلت های اپل دارد و در آینده‌ای نزدیک ادوبی ایلاستریتر را نیز برای کاربران آیپدها آماده عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش منتشر شده از منابع رسمی ادوبی، نرم‌افزار ادوبی ایلاستریتر در آیپدها قرار است در اوایل نوامبر سال جاری میلادی به صورت بتا در اختیار کاربران قرار گیرد و پس از آن در سال 2020 در کنار فتوشاپ به صورت نهایی و عمومی در اختیار کاربران قرار گیرد.

ادوبی اعلام کرده که ادوبی ایلاستریتر در آیپد اکثر قابلیت‌های ارائه شده در نسخه دسکتاپ خود را داراست و کاربران می‌توانند بدون محدودیت‌های بزرگ از آن برای انجام کارهای طراحی استفاده کنند.

بلومبرگ نیز در گزارشی جداگانه اعلام کرده که ادوبی تصمیم دارد تا فتوشاپ را در کنار ایلاستریتر به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار دهد. البته بررسی‌های انجام شده توسط بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت ادوبی برخی از قابلیت‌های کوچک فتوشاپ را در اختیار کاربران آیپدها قرار نداده و همچنان نسخه‌های بتای این نرم‌افزار دارای محدودیت‌های ویژه‌ای در مقایسه با دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های دسکتاپ هستند.

اپل در کنار توسعه آیپدهای قدرتمندتر در طول یکی دو سال گذشته همواره تلاش داشته تا با رایزنی و همکاری با بسیاری از توسعه دهندگان نرم‌افزارهای حرفه‌ای امکاناتی ویژه را در اختیار آن‌ها قرار دهد. هدف اپل برای تولید نسل‌های جدید آیپد ارائه یک دستگاه کاملاً کارآمد برای انجام پردازش‌های حرفه‌ای و نرم‌افزارهای مختلف است که به نظر می‌رسد در طول یکی دو سال اخیر به این هدف نزدیک شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420