لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه ایکس کلاود همچنان اعضا می‌پذیرد

پروژه ایکس کلاود همچنان اعضا می‌پذیرد

 تنها چند روز از عرضه دعوت‌نامه‌های مربوط به عضویت کاربران در پروژه ایکس کلاود می‌گذرد و حالا مشخص شده است که مایکروسافت در حال ارسال دعوت‌نامه‌های بیشتری به کاربران است و تصمیم دارد تا تعداد کاربران تست کننده این سرویس را افزایش دهد. 

ایکس کلاود، مهم‌ترین ابزار پردازش ابری مایکروسافت برای بازی‌ها است که قرار است در سال 2020 میلادی به صورت عمومی آماده عرضه شود. بر این اساس کاربرانی که به استفاده از پروژه ایکس کلاود علاقه دارند همچنان شانس عضویت در برنامه تست کنندگان آن را خواهند داشت و می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی مایکروسافت و وارد کردن حساب کاربری خود در برنامه تست کنندگان این پروژه اقدام به استفاده و تست آن کنند.

کاربران از همین حالا با استفاده از این سرویس می‌توانند به برخی از بازی‌ها با استفاده از فناوری پردازش ابری دسترسی داشته باشند. این بازی‌ها شامل Gears 5، Forza Horizon 4، Halo 5: Guardians و Sea of Thieves می‌شوند و کاربران تنها با استفاده از یک تلفن هوشمند اندرویدی و یک کنترلر پشتیبانی شده ایکس باکس وان می‌توانند بازی‌های یاد شده را در این پروژه اجرا کنند.

ایکس کلاود همانند گوگل استادیا می‌تواند به کاربران امکان اجرای بازی‌های مختلف را به صورت هوشمند و بدون نیاز به دستگاه‌های دارای قدرت پردازشی بالا خواهند داشت. کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های معمول که به اینترنت متصل شده‌اند بازی‌ها را از طریق واسطه سرور پردازش ابری اجرا کنند و دیگر نیازی به استفاده از کنسول یا دستگاه‌های دارای قدرت پردازشی بسیار بالا ندارند. مایکروسافت تصمیم دارد تا این سرویس را در سال 2020 میلادی به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420