لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید انبوه اپل واچ سری 6 احتمالاً به کارخانه دیگری واگذار می‌شود

خط تولید انبوه اپل واچ سری 6 احتمالاً به کارخانه دیگری واگذار می‌شود

 شرکت کوانتا کامپیوتر احتمالاً فرایند تولید انبوه اپل واچ‌ها را در سال 2020 متوقف می‌کند و شرکت اپل مجبور خواهد شد تا وظیفه تولید اپل واچ سری 6 را به شرکت دیگری واگذار کند.

گزارش اخیر خبرگزاری دیجی تایمز حاکی از آن است که کوانتا کامپیوتر قرار است به دلیل مشکلات مربوط به سوددهی توسط یک شرکت چینی دیگر تصاحب شود و این مسئله باعث شده تا شرکت اپل برای تولید انبوه اپل واچ سری 6 با چالش‌های بسیار زیادی مواجه شود.

دیجی تایمز اعلام کرده که کوانتا کامپیوتر دیگر سفارش تولید انبوه و اسمبل تلفن‌های هوشمند دیگر را از شرکت اپل دریافت نخواهد کرد و ممکن است تجهیزات خود را به شرکت Changshu در چین بفروشد. این شرکت با مشکلات مالی بسیار زیادی مواجه شده است و دیگر امکان همکاری و پذیرش سفارش تولید انبوه محصولات مختلف را از طرف شرکت‌های بزرگ فناوری نظیر اپل نخواهد داشت.

همین مسئله باعث شده تا برخی از تحلیلگران در مورد عرضه اپل واچ سری 6 در سال 2020 ابراز نگرانی کنند. اپل احتمالاً روند تولید انبوه اپل واچ‌های جدید را در سال آینده به شرکت دیگری موکول خواهد کرد که این مسئله باعث ایجاد چالش در مورد حفظ کیفیت این محصولات در کنار تولید انبوه و به موقع این محصولات خواهد شد.

گفتنی است کوانتا کامپیوتر تأمین کننده بسیاری از قطعات و تولید کننده محصولات شرکت اپل است و به همین دلیل پیش بینی می‌شود که همکاری اپل با کوانتا کامپیوتر به طور کامل قطع نشود و شرکت اپل همچنان با این کمپانی در زمینه تولید و عرضه برخی از قطعات یا محصولات همکاری کند؛ با این حال شرکت اپل برای تولید نسل‌های آینده اپل واچ باید با شرکت‌های جایگزین همکاری کند و کوانتا کامپیوتر به خاطر فروش برخی از ابزارها و تجهیزات خود نمی‌تواند به تولید این محصولات ادامه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420