لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت ایرپاد ۳ و تاریخ عرضه آن مشخص شد

قیمت ایرپاد ۳ و تاریخ عرضه آن مشخص شد

تنها چند روز به پایان ماه اکتبر ۲۰۱۹ باقی مانده و حالا موج عظیمی از شایعات در مورد ایرپاد ۳ در حال انتشار است. در شایعات اخیر منتشر شده قیمت ایرپاد ۳ به همراه تاریخ عرضه این محصول فاش شده است.

در این گزارش‌ها مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در روزهای پایانی اکتبر ۲۰۱۹، یعنی تا هفته آینده از نسل جدید هندزفری ایرپاد رونمایی کند که مجهز به طراحی جدید و قابلیت‌های بهبود یافتهتر نسبت به نسخههای پیشین خواهد بود.

گزارش اخیر خبرگزاری China Economic Daily حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش است تا ایرپاد ۳ را با قیمت بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین آماده عرضه به بازار کند. قیمت ایرپاد ۳ قرار است روی ۲۶۰ یا ۲۵۹ دلار تنظیم شود و اپل این محصول را با قیمت ۱۰۰ دلار نسبت به نسل اولیه آماده عرضه به بازار میکند. همین مسئله می‌تواند نشانهای از آن باشد که شرکت اپل در تلاش است تا سومین نسل از هندزفری ایرپاد را با عنوان ایرپاد پرو آماده عرضه به بازار کند.

قیمت ایرپاد ۳ مشخصاً به قابلیتهای پیشرفته آن نظیر پشتیبانی از سیستم حذف نویز، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار در کنار ارائه قابلیتهای مورد نیاز برای افراد با تواناییهای خاص مربوط میشود. ایرپاد ۳ احتمالاً می‌تواند علاوه بر یک هندزفری کاربردی به عنوان سمعک و ابزاری برای بهبود روند شنوایی نیز کار کند. به همین دلیل این محصول از طرف اپل به عنوان یکی از محصولات حرفهای با پسوند «پرو» نامگذاری خواهد شد.

علاوه بر این موارد برخی از خبرگزاریهای چینی تائید کرده‌اند که ایرپاد نسل سوم مجهز به بدنه فلزی خواهد بود که باعث افزایش سطح انتقال حرارت، چرا که این محصول دارای تراشه پردازشی قویتر و هوشمندتر نسبت به نسلهای پیشین خود خواهد بود.

گفتنی است که برای آگاهی از خصوصیات کامل ایرپاد نسل ۳ باید تا روزهای پایانی ماه اکتبر، یعنی تا هفته آینده منتظر باقی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420