لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اتصال بی‌سیم در کنترلر گوگل استادیا با محدودیت‌های عمدی مواجه است

اتصال بی‌سیم در کنترلر گوگل استادیا با محدودیت‌های عمدی مواجه است

تنها چند روز از زمان انتشار تاریخ عرضه سرویس استادیا توسط شرکت گوگل می‌گذرد و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که ارتباط بی‌سیم در کنترلر گوگل استادیا با محدودیت عمدی مواجه است.

گوگل استادیا یک سرویس اختصاصی برای اجرای بازی‌ها از طرف گوگل است که در تمامی دستگاه‌هایی که امکان دسترسی به اینترنت را دارند می‌تواند بازی‌های مختلف را اجرا کند. علاوه بر این، کاربران با استفاده از این سرویس بازی نیازی به دانلود و نصب بازی‌ها را ندارند و می‌توانند به صورت مستقیم و با استفاده از سیستم پردازش ابری بازی‌های مختلف را اجرا کنند و تنها نیاز آن‌ها اتصال به اینترنت پر سرعت است.

در این میان شرکت گوگل کنترلر اختصاصی این سرویس اجرای بازی را نیز آماده عرضه کرده است و قرار است هم‌زمان با عرضه این سرویس در تاریخ 19 نوامبر در اختیار عموم کاربران قرار گیرد.

بررسی‌های اولیه وب سایت 9to5Google حاکی از آن است که گوگل استادیا امکان دسترسی به ارتباط بی‌سیم را در تمامی دستگاه‌ها ندارد. بر این اساس مشخص شده که کنترلر گوگل استادیا تنها زمانی امکان ارتباط بی‌سیم را دارد که کاربر بازی‌ها را در دانگل ست آپ باکس دیجیتالی گوگل کروم کست الترا اجرا کند.

بر این اساس کاربران برای اجرای این سرویس در کامپیوترها، تلفن‌های هوشمند و تبلت ها امکان دسترسی به بازی‌های مختلف را از طریق ارتباط بی‌سیم در کنترلر گوگل استادیا نخواهند داشت.

البته بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که این محدودیت صرفاً در ابتدای عرضه این سرویس بازی در نظر گرفته شده است و در آینده نزدیک برطرف خواهد شد. همان‌طور که گفته شد، سرویس گوگل استادیا در روز 19 نوامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به کاربران خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373