لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حضور مک بوک 16 اینچ در بتای جدید مک او اس کاتالینا تائید شد

حضور مک بوک 16 اینچ در بتای جدید مک او اس کاتالینا تائید شد

شایعات در مورد مک بوک 16 اینچ در حال افزایش است و حالا بررسی‌های اخیر توسعه دهندگان از بتای جدید مک او اس کاتالینا حاکی از آن است که اطلاعات مربوط به این محصول جدید شرکت اپل در این نسخه فاش شده است.

بر اساس اطلاعاتی که اخیراً وب سایت MacGeneration منتشر کرده، بتای جدید مک او اس کاتالینا 10.15.1 نشان دهنده حضور یک مک بوک 16 اینچ است که قرار است به‌زودی آماده معرفی و عرضه به بازار شود. توسعه دهندگان نام MacBookPro16,1 را در فایل مربوط به پشتیبانی از مک او اس کاتالینا پیدا کرده‌اند. این اطلاعات همچنین نشان داده که محصول یاد شده مجهز به ابعادی مشابه با مک بوک 15 اینچی است که با حذف حاشیه‌های کناری نمایشگر توانسته نمایشگری به اندازه 16.1 اینچ را در خود جای دهد.

وب سایت Mac Rumors نیز تائید کرده که اپل تصمیم دارد تا این محصول را در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی آماده عرضه شده است.

اپل تصمیم دارد تا در چند روز آینده از محصولات جدید خود رونمایی کند که شامل مک بوک 16 اینچ به همراه ایرپاد نسل سوم و نسل جدید آیپد پرو و موارد دیگر می‌شود. شرکت اپل آخرین کنفرانس خود در سال 2019 میلادی را در روزهای پایانی اکتبر برگزار می‌کند که هنوز هیچ اطلاعی از آن منتشر نشده است. بر این اساس به نظر می‌رسد که شرکت اپل برای معرفی و عرضه محصولات جدید خود کنفرانس مشخصی برگزار نکند و به جای آن روی معرفی آن‌ها به صورت اینترنتی و در وب سایت خود اکتفا کند.

ماه اکتبر تا 10 روز دیگر به پایان می‌رسد و اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد برگزاری کنفرانس خود در اکتبر 2019 منتشر نکرده است و همین مسئله باعث شده تا شایعاتی در مورد عدم برگزاری این رویداد در سال جاری مطرح شود. با این حال باید تا 10 روز دیگر منتظر بود و دید که شرکت اپل این رویداد را برگزار می‌کند یا تنها به معرفی این رویداد در وب سایت رسمی خود بسنده خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420