لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13 روی بیش از 50 درصد از دستگاه‌های قابل پشتیبانی نصب شده است

آی او اس 13 روی بیش از 50 درصد از دستگاه‌های قابل پشتیبانی نصب شده است

کمتر از یک ماه از زمان عرضه نهایی آی او اس 13 گذشته است و حالا بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که این نسخه روی بیش از 50 درصد از دستگاه‌های قابل پشتیبانی نصب شده است.

بر اساس گزارش منابع رسمی شرکت اپل، آی او اس 13 در روز بیست و سوم از زمان انتشار نسخه نهایی روی 50 درصد از دستگاه‌های پشتیبانی شده، یعنی آیفون 6 اس تا آیفون 11 پرو مکس نصب شده بود و در روز بیست و ششم از مرز 55 درصد گذشت.

بر این اساس می‌توان به این نتیجه رسید که نصب آپدیت‌های جدید سیستم عامل آی او اس به یکی از مهم‌ترین بخش‌های استفاده از تلفن‌های هوشمند آیفون تبدیل شده است و کاربران تمایل بسیار زیادی به نصب آپدیت‌های جدید داشته و به شرکت اپل در زمینه عرضه آپدیت‌های بهبود یافته و بهینه اعتماد دارند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران دستگاه‌های اندرویدی، به دلیل محدودیت‌های مربوط به توسعه دهنده این سیستم عامل، یعنی گوگل و محدودیت‌های شرکت‌های سازنده و عرضه کننده تلفن‌های هوشمند امکان دانلود و نصب آپدیت‌های نسخه‌های جدید و بهبود یافته دستگاه‌های خود را ندارند.

اپل علاوه بر کنار زدن رکورد آپدیت‌های سیستم عاملی در مقایسه با اندروید توانسته رکورد بهتری را نسبت به سال قبل نیز به ثبت برساند. آی او اس 13 تمایل بیشتری از کاربران را برای نصب نسبت به سال گذشته جلب کرده است. آی او اس 12 در بازه زمانی مشابه تنها روی 41 درصد از دستگاه‌های پشتیبانی شده عرضه شده بود و حالا افزایش تعداد نصب آی او اس 13 در بازه‌ای مشابه برابر با تعداد بسیار قابل توجهی نسبت به قبل بوده است.

گفتنی است که اپل اعلام کرده که آیپد او اس نیز روی 33 درصد از کل آیپدهای قدیمی و 41 درصد از آیپدهای جدید نصب و آماده کار شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420