لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید کلش آف کلنز با کاراکتر جدید رویال گوست از راه رسید

آپدیت جدید کلش آف کلنز با کاراکتر جدید رویال گوست از راه رسید

شرکت سوپرسل به تازگی آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز را آماده عرضه کرده است و در آن کاراکتر جدید رویال گوست را به این بازی اضافه کرده است.

این آپدیت به مناسبت فرا رسیدن ماه نوامبر و هالووین آماده عرضه برای آی او اس و اندروید شده است که در آن تم هالووین نیز اضافه شده و برخی از موارد اضافه در محیط دهکده‌ها نظیر قارچ‌ها با ظاهر کدوی هالووین تزیین شده است.

در این میان، مهم‌ترین تغییری که در آپدیت جدید کلش آف کلنز آماده عرضه شده به عرضه کاراکتر جدید رویال گوست مربوط می‌شود. رویال گوست که تا پیش از این در بازی کلش رویال برای کاربران و طرفداران بازی‌های سوپرسل آشنا بود حالا به صورت موقت در کلش آف کلنز نیز آمده است.

رویال گوست در کلش آف کلنز می‌تواند برای مدت زمان 12 ثانیه از دید ابزارهای دفاعی مخفی بماند و به دهکده حمله کند. البته پس از گذشت مهلت 12 ثانیه ابزارهای دفاعی دهکده که رویال گوست در حوزه دیدبانی آن‌ها قرار داشته باشد، امکان شناسایی آن را دارند و می‌توانند به آن حمله کنند.

سطح و لول رویال گوست قابل تغییر نیست و بر اساس سطح Town Hall و از طرف خود بازی انتخاب می‌شود. کلش آف کلنز همچنین یک چالش جدید نیز برای این کاراکتر در نظر گرفته که مربوط به جمع آوری تعداد مشخصی ستاره در حمله به دهکده‌های مختلف مربوط می‌شود. کاربران باید تا پایان نوامبر با استفاده از ارتشی که شامل رویال گوست می‌شود به دهکده‌های مختلف حمله کنند و تعداد مشخصی از ستاره‌ها را در حین حملات خود جمع آوری کنند. در پایان این چالش سوپرسل مقدار مشخصی جایزه شامل Gem، اکسیر، طلا و اکسیر سیاه را برای کاربران در نظر گرفته است که آن‌ها را به صاحب دهکده ارائه خواهد داد.

برای دسترسی به این تغییرات کاربران مستلزم دانلود و نصب نسخه جدید گلش آف کلنز از اپ استور یا گوگل پلی هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420