لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه گوگل استادیا مشخص شد

تاریخ عرضه گوگل استادیا مشخص شد

شرکت گوگل شب گذشته در کنار معرفی از گوگل پیکسل 4 و دیگر محصولات سخت افزاری خود از سرویس گوگل استادیا نیز رونمایی کرده و تاریخ عرضه آن به کاربران را مشخص کرد.

این سرویس با استفاده از دیتاسنتر قدرتمند گوگل می‌تواند امکان اجرای بازی‌ها به صورت پردازش ابری را برای کاربران فراهم کند. کاربران برای اجرای بازی‌ها به هیچ سخت افزار قدرتمندی نیاز ندارند و تنها کافی است با استفاده از یک دستگاه متصل به اینترنت نظیر ست آپ باکس‌های دیجیتالی، تلفن‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل‌های مختلف اقدام به اجرای بازی‌های گوناگون کنند.

کاربران برای اجرای این بازی‌ها حتی نیاز به دانلود بازی‌ها نیز ندارند و این مسئله باعث می‌شود تا کاربران بتوانند برای اجرای بازی‌های گوناگون به صورت سریع اقدام کنند. گوگل استادیا، اولین سرویس پردازش ابری مدرن است که به صورت عمومی آماد عرضه به بازار می‌شود. پردازش ابری خصوصیت کلیدی کنسول‌ها و سرویس‌های اجرای بازی‌های مختلف در کنسول‌های نسل نهمی است که قرار است به زودی در اختیار کاربران قرار گیرد.

این سرویس قرار است در تاریخ 19 نوامبر در اختیار کاربران قرار گیرد و برای اجرای آن کافی است کاربران اشتراک این سرویس را برای دستگاه‌های مختلف خریداری کرده و اقدام به اجرای بازی‌های ارائه شده در این سرویس کنند.

گفتنی است که شرکت گوگل از کنترلر اختصاصی این سرویس نیز رونمایی کرده است که قرار است در بازار جهانی آماده عرضه به بازار شود.

در پایان باید گفت که سرویس گوگل استادیا رقیب اصلی سرویس‌های پخش بازی امروزی نظیر اپیک گیمز، استیم و اپل آرکید به حساب میاید که به زودی قرار است در اختیار عموم کاربران قرار گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373