لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سریال‌های کارتونی و بازی‌های دیگر از مجموعه لیگ آف لجندز در راه است

سریال‌های کارتونی و بازی‌های دیگر از مجموعه لیگ آف لجندز در راه است

 توسعه دهندگان بازی لیگ آف لجندز به تازگی تصمیم گرفته‌اند تا این دنیای خیالی را به سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های دیگر گسترش دهند.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده از طرف برخی منابع آگاه، توسعه دهندگان این بازی تصمیم دارند تا در آینده نزدیک یک بازی مبارزه‌ای را با گرافیک دو بعدی برای دستگاه‌های مختلف و کامپیوترهای شخصی از دنیای لیگ آف لجندز آماده عرضه کنند. این بازی قرار است تحت عنوان پروژه L توسعه و آماده عرضه شود که یکی از زیر شاخه‌های مجموعه بازی لیگ آف لجندز به حساب خواهد آمد.

علاوه بر این، یک سریال تلویزیونی انیمیشنی از دنیای لیگ آف لجندز در راه است که به زودی آماده عرضه به کاربران خواهد شد. این سریال به اتفاقات دنیای خیالیو زیر زمینی Zaun خواهد پرداخت و از آن طریق اتفاقات قبل و بعد از رویدادهای بازی لیگ آف لجندز را به نمایش می‌گذارد.

توسعه دهندگان این بازی همچنین تصمیم دارند تا یک سخت افزار مجهز و احتمالاً یک کارت گرافیک را برای این مجموعه بازی آماده عرضه کنند که می‌تواند برای طرفداران و گیمرهای علاقه‌مند به لیگ آف لجندز آماده عرضه شود. این کارت گرافیک قرار است به طور کامل برای اجرای بازی لیگ آف لجندز در کامپیوترهای شخصی سازگار باشد و تمایل کاربران برای اجرای این بازی را افزایش دهد.

در نهایت توسعه دهندگان این بازی تصمیم دارند تا در آینده نزدیک یک بازی تاکتیکی مبتنی بر دستگاه‌های موبایل را از مجموعه لیگ آف لجندز آماده عرضه کنند که روی تلفن‌های هوشمند و تبلت های مبتنی بر اندروید و آی او اس آماده عرضه به بازار می‌شود. این بازی قرار است به صورت جنگی و تیمی آماده عرضه شود که تغییرات بسیار ویژه‌ای نسبت به نسخه اصلی این بازی‌ها دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420