لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از بیتس سولو پرو با قیمت 300 دلار رونمایی کرد

اپل از بیتس سولو پرو با قیمت 300 دلار رونمایی کرد

شرکت اپل به تازگی در وب سایت رسمی خود از هدفون بیتس سولو پرو با قابلیت‌های ویژه رونمایی کرده و این محصول را آماده عرضه از طریق فروشگاه آنلاین خود کرده است.

بیتس سولو پرو نسل جدید هدفون‌های سری بیتس سولو است که پس از Beats Solo 3 آماده عرضه به بازار شده است. این هدفون دارای قابلیت حذف نویز بوده و می‌تواند سروصدای اطراف را به صورت اکتیو از بین ببرد. سیستم حذف نویز اکتیو یا Active Noise Canceling یک قابلیت ویژه و منحصر به فرد است که شرکت اپل به تازگی آن را در نسل جدید هدفون‌های بیتس قرار داده است.

سیستم حذف نویز اکتیو به کار رفته در بیتس سولو پرو به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کیفیت بیشتری به موسیقی‌ها گوش کنند و مکالمه‌های با کیفیت‌تری داشته باشند. اپل برای توسعه و عرضه قابلیت ANC از الگوریتم‌های ویژه و منحصر به فردی استفاده کرده است که کیفیت استفاده و تجربه کار با بیتس جدید را بهبود می‌بخشد.

این محصول مجهز به باتری با ظرفیت بالا و سیستم ارتباطی بلوتوث بوده و می‌تواند تا 22 ساعت به همراه سیستم هوشمند ANC پاسخگوی کار کاربران باشد.در صورت غیرفعال بودن قابلیت ANC کاربران می‌توانند تا 40 ساعت از باتری این محصول استفاده کنند. باتری بیتس جدید به صورت فست شارژ بوده و کاربران می‌توانند در طول 10 دقیقه شارژ برای مدت زمان 3 ساعت از دستگاه استفاده کنند.

این هدفون همچنین می‌تواند قابلیت Audio Sharing را برای اشتراک گذاری صدای در حال پخش با هدفون‌ها و هندزفری های دیگر تولید شده با تراشه‌های H1 و W1 را داشته باشد و به همین دلیل می‌تواند به طور کامل با اکوسیستم توسعه داده شده توسط شرکت اپل سازگاری کامل داشته باشد.

این محصول در بسته بندی خود یک کابل لایتنینگ به یو اس بی برای شارژ نیز دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420