لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گلدمن ساکس: اپل کارت موفق‌ترین کارت اعتباری عرضه شده تا به امروز بوده است

گلدمن ساکس: اپل کارت موفق‌ترین کارت اعتباری عرضه شده تا به امروز بوده است

دیوید سولومون مدیر عامل اجرایی موسسه مالی و اعتباری گلدمن ساکس به تازگی در مصاحبه خود با خبرگزاری CNBC اظهارات خاصی را در مورد اپل کارت مطرح کرده و آن را موفق‌ترین کارت اعتباری عرضه شده تا به امروز عنوان کرده است.

وی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که همکاری گلدمن ساکس با شرکت اپل و عرضه اپل کارت یک موفقیت تجاری بسیار بزرگ بوده است و توانسته بدهی این موسسه را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. سولومون اعلام کرده که در طول 3 سال گذشته گلدمن ساکس با 5 میلیارد دلار بدهی مواجه بوده است و حالا عرضه اپل کارت و همکاری با شرکت بزرگ فناوری کوپرتیو باعث شده تا این بدهی به طور کامل تسویه شود. این موسسه از ماه اوت سال جاری میلادی با موج عظیمی از تقاضا برای خرید و عرضه اپل کارت مواجه شده و این مسئله باعث شد تا ارزش سهام این شرکت به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

اپل از ابتدای سال 2019 میلادی اقدام به توسعه و معرفی کارت اعتباری اختصاصی خود با همکاری موسسه مالی و اعتباری گلدمن ساکس کرده و این محصول را از ماه اوت در اختیار کاربران آمریکایی قرار داد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از کاربران محصولات شرکت اپل برای داشتن یک اکوسیستم یکپارچه برای پرداخت به صورت حضوری و اینترنتی استفاده کنند.

اپل کارت البته اولین فعالیت شرکت اپل در زمینه عرضه سیستم‌های هوشمند مالی در چرخه اقتصاد نیست؛ این شرکت تا پیش از این اقدام به عرضه سرویس Apple Pay به عنوان یک سرویس پرداخت اینترنتی کرده بود که امروزه به عنوان زیرساخت اصلی کارکرد کارت اعتباری این شرکت به حساب میاید. در این میان مشخص شده است که شرکت اپل با توسعه و عرضه این کارت اعتباری به موفقیت قابل توجهی دسترسی پیدا کرده است.

گفتنی است اپل کارت در حال حاضر تنها در آمریکا و برخی از کشورهای پشتیبانی کننده از سرویس Apple Pay قابل عرضه و استفاده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420