لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس دیزنی پلاس آماده ارائه خدمات به کاربران می‌شود

سرویس دیزنی پلاس آماده ارائه خدمات به کاربران می‌شود

 شرکت دیزنی پس از چند ماه از زمان تصمیم به توسعه و عرضه سرویس دیزنی پلاس، از این پس این سرویس را آماده عرضه به کاربران کرده است.

در این سرویس بسیاری از فیلم‌های عرضه شده از دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، دنیای سینمایی دیزنی و موارد دیگر آماده عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند به صورت سریع به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این فیلم‌ها از همین حالا در اختیار کاربران دیزنی پلاس در آمریکا قرار گرفته است و به‌زودی هم قرار است در سراسر جهان ارائه شود.

دیزنی اعلام کرده که سرویس پخش محتوای ویدیویی قرار است در تاریخ دوازده نوامبر به صورت جهانی در اختیار کاربران قرار گیرد و کاربران می‌توانند از آن طریق فیلم‌های ارائه شده در دنیای سینمایی مارول، دیزنی، جنگ ستارگان و موارد دیگر را تماشا کنند.

این سرویس تصمیم دارد تا با سرویس‌های مشابه نظیر نتفلیکس، HULU و اپل تی وی پلاس رقابت کند و دیزنی به صورت رسمی با توسعه و عرضه آن تلاش می‌کند تا با شرکت‌ها و سرویس‌های رقیب در این زمینه رقابت کند.

گفتنی است در این مجموعه تمامی مجموعه انیمیشنی مردان ایکس نیز قرار گرفته است و دیزنی تلاش کرده تا یک کلکسیون کامل از فیلم‌ها و آثار سینمایی مناسب برای نوجوانان و جوانان را آماده عرضه کند.

این سرویس در صورت ارائه به صورت جهانی احتمالاً امکان عرضه گیفت کارت را نیز خواهد داشت و در این صورت کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه ماهانه یا سالانه آن از طریق گیفت کارت دیزنی پلاس به محتوای ارائه شده در آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که مهم‌ترین محتوای ارائه شده در این سرویس شامل مجموعه فیلم‌های دنیای دیزنی می‌شود که نسخه‌های اصلی و بازسازی آن نیز قابل دسترسی خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420