لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فورتنایت بازگشت | فصل 2 آماده عرضه شد

فورتنایت بازگشت | فصل 2 آماده عرضه شد

 شرکت اپیک گیمز پس از یک روز مسدود شدن بازی فورتنایت، فصل دوم این بازی را آماده عرضه به کاربران کرده است.

کاربران از همین حالا می‌توانند به نسخه جدید بازی فورتنایت دسترسی داشته باشند و دیگر صفحه سیاه آپدیت برای آن‌ها نشان داده نمی‌شود.

فصل دوم همچنین امکان اجرای فورتنایت را به کاربران می‌دهد و پس از یک روز اختلال کاربران از همین حالا می‌توانند برای بار دیگر به بازی‌های ارائه شده در این مجموعه دسترسی داشته باشند. گفتنی است در طول دو سال گذشته بخش battle royale هیچ تغییر قابل توجهی نکرده بود و حالا نقشه‌این بخش کاملاً تغییر کرده است و فصل دوم را به طور کاملاً متفاوت آماده عرضه کرده‌اند.

کاربران با استفاده از این نسخه جدید می‌توانند به نقشه‌ای کاملاً متفاوت دسترسی داشته باشند و از آن طریق چالش‌های جدیدی را برای اجرای بازی‌های مختلف اجرا کنند. گفتنی است که این نقشه تعداد زیادی از کوه‌ها و مک آن‌های مخفی جدید دارد که کاربران باید آن‌ها را کشف کنند و به‌راحتی نمی‌توانند جایگاه آن‌ها را تشخیص دهند.

شرکت اپیک گیمز با این تغییرات تلاش کرده تا با بازی‌های مشابهی که تا به امروز برای رقابت فورتنایت تولید شده‌اند رقابت کند و بتواند تمایل کاربران برای استفاده از این بازی و اجرای آن به صورت روزمره را افزایش دهد. این بازی از همین حالا به همراه یک آپدیت نرم افزاری قابل دانلود و نصب بوده و می‌تواند امکانات بهتری را به کاربران برای اجرا و تجربه یک بازی آنلاین ارائه دهد.

فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین ارائه شده به صورت کراس پلتفرم است که محبوبیت زیادی در میان کاربران دستگاه‌ها و کنسول‌های مختلف دارد. همین مسئله باعث شده تا توسعه دهندگان آن تصمیم به ارائه تغییرات ویژه در این بازی را داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373