لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تراشه U1 آیفون 11 شباهت زیادی به تراشه‌های ارتباطی دیگر تلفن‌های هوشمند دارد

تراشه U1 آیفون 11 شباهت زیادی به تراشه‌های ارتباطی دیگر تلفن‌های هوشمند دارد

 یکی از تغییراتی که شرکت اپل در توسعه و عرضه آیفون 11 و نسخه‌های پروی این تلفن هوشمند ایجاد کرده بود مربوط به تراشه ارتباطی U1 بود که باعث می‌شود تا دستگاه در شبکه به صورت ایمن‌تر کار کند.

در این میان بررسی‌های انجام شده توسط وب سایت آی فیکس ایت حاکی از آن است که شرکت اپل برای ساخت ابن تراشه از طراحی مشابه با مودم‌های ارتباطی تلفن‌های هوشمند دیگر استفاده کرده است. آی فیکس ایت اعلام کرده که این تراشه شباهت بسیار زیادی به طراحی DW1000 دارد. این مسئله نشان داده که اپل موفقیت زیادی در زمینه طراحی و تولید انبوه تراشه‌ها به صورت اختصاصی داشته و توانسته به صورت حرفه‌ای محصولات جدید خود را تولید و آماده عرضه به بازار جهانی کند.

یکی از موفقیت‌های اخیر اپل در تولید آیفون‌ها و آیپدها ساخت تراشه‌های اختصاصی است که این مسئله باعث می‌شود تا سخت افزارهای تولید شده با نرم افزارها و سیستم عامل‌های توسعه یافته توسط این شرکت سازگارتر باشد و دستگاه‌ها به صورت پاسخگوتر و بهینه‌تر آماده کار برای کاربران باشد.

اپل تا پیش از این تراشه‌های اختصاصی مربوط به اپل واچ‌ها، ایرپادهای بی‌سیم و پردازنده‌های مرکزی آیفون‌ها و آیپدها و تراشه‌های امنیتی سری T در کامپیوترهای مک را خودش تولید کرده بود. این شرکت همچنین تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تراشه‌های ارتباطی مودم را برای آیفون‌ها و آیپدهای نسخه 4G را خودش تولید کند و به طور کامل وابستگی خود به شرکت‌های اینتل و کوالکام را تغییر دهد.

تولید تراشه‌های ارتباطی مهم‌ترین چالش چند سال اخیر شرکت اپل بوده است و این مسئله باعث شده تا مدیران اپل به این نتیجه برسند که تراشه‌های ارتباطی برای وای فای و LTE را خودش تولید کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420