لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل محتوای ویدیویی اپل تی وی پلاس را سانسور و هدفمند می‌کند

اپل محتوای ویدیویی اپل تی وی پلاس را سانسور و هدفمند می‌کند

نزدیک به دو سال است که شرکت اپل در حال بررسی امکانات و آماده سازی سرویس اپل تی وی پلاس و رایزنی با بسیاری از تهیه کنندگان و فعالان حوزه سینما و تلویزیون برای تولید محتوای اورجینال در پلتفرم خود است و حالا مشخص شده که این شرکت تصمیم دارد تا محتوای ویدیویی اپل تی وی پلاس را سانسور و هدفمند کند.

سال 2017شرکت اپل اعلام کرده بود که به منظور آماده سازی و عرضه محتوای ویدیویی به خانواده‌ها، بسیاری از بخش‌های فیلم‌ها و سریال‌های ارائه شده در سرویس آیتونز استور را برای اپل تی وی حذف می‌کند که باعث نارضایتی طرفداران برخی از سریال‌های تلویزیونی نظیر «بازی تاج و تخت» شده بود.

اما حالا مشخص شده که شرکت اپل پا را فراتر از آماده سازی و سانسور کردن محتوای ویدیویی برای خانواده‌ها گذاشته و تصمیم دارد تا محتوای سرویس دیجیتالی جدید خود را به صورت هدفمند آماده عرضه کند.

در بخشنامه‌ای که اخیراً اپل به فیلم سازان و شرکای تجاری اپل تی وی پلاس ارائه کرده؛ از آن‌ها درخواست کرده تا برخی موارد را در زمان نشان دادن کشور چین رعایت کنند. اپل از سازندگان درخواست کرده تا چین را در حین ساخت محتوای ویدیویی خود یک کشور فقیر و بدون امکانات مناسب برای زندگی نشان ندهند.

این مسئله در کنار فعالیت‌های اخیر اپل در زمینه بستن برخی از اپلیکیشن‌های چینی باعث اعتراض بسیاری از کاربران و فعالان شده است. گفتنی است که چین یکی از بازارهای مهم برای محصولات الکترونیکی به حساب میاید و فعالیت‌های اخیر اپل نشان دهنده آن است که این کمپانی به هیچ وجه حاضر نیست بازار این کشور را از دست بدهد و به همین دلیل تمام همکاری‌های لازم را با دولت چین انجام می‌دهد.

گفتنی است که اپل تا پیش از این نیز به درخواست دولت چین اطلاعات برخی از کاربران چینی را به مقامات دولتی تحویل داده بود و برخی از اپلیکیشن‌ها را نیز در اپ استور ارائه شده برای چین مسدود کرده بود. علاوه بر این، سال 2017 تمامی سرورهای آیکلاود ارائه دهنده خدمات به کاربران چینی به خاک این کشور منتقل شده بودند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420