لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تصویر احتمالی از آیفون 12 پرو همراه با 4 لنز منتشر شد

اولین تصویر احتمالی از آیفون 12 پرو همراه با 4 لنز منتشر شد

شرکت اپل به تازگی از آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس به همراه سه لنز در دوربین پشتی رونمایی کرده است و حالا اولین تصویر احتمالی از آنچه آیفون 12 پرو خوانده شده همراه با 4 لنز در وب سایت‌های خبری در حال دست به دست شدن است.

کانال یوتیوبی Path Of Design که بیشتر روی انتشار تصاویر احتمالی با دقت کم از محصولات آینده شرکت‌های مختلف فعالیت می‌کند، تصویری از آیفون 12 پرو را همراه با 4 لنز آماده انتشار کرده است. در این تصویر که یک پیش بینی پیش پا افتاده از آیفون‌های عرضه شده در سال 2020 میلادی به حساب میاید، ظاهر احتمالی آیفون جدید همراه با 4 لنز در دوبین پشتی به تصویر کشیده شده است.

این طراحی در حالی به تصویر کشیده شده است که هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از مشخصات دوربین آیفون‌های سال آینده از طریق منابع رسمی منتشر نشده است. با این حال این تصویر تأکید دارد که آیفون 12 دارای یک لنز بیشتر در دوربین بخش پشتی خود است.

در حال حاضر تنها شایعات قابل اعتمادی که در مورد آیفون 11 پرو منتشر شده به تولید این تلفن هوشمند با طراحی تخت و زاویه دار مشابه با آیفون 4 مربوط بوده که حاکی از تلاش اپل برای بازگشت به طراحی‌های قبلی آیفون در زمان مدیریت استیو جابز در شرکت اپل است.

با این حال شایعات نه چندان دقیق دیگر از عرضه درگاه USB-C به جای درگاه لایتنینگ و موارد دیگر در تلفن‌های هوشمند آینده شرکت اپل تأکید دارند. این در حالی است که اپل هنوز سفارش تولید انبوه قطعات آیفون‌های سال 2020 خود را به کارخانه‌های چینی و تایوانی نداده است و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این محصولات جدید مشخص نشده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420