لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به فورتنایت را ندارند

میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به فورتنایت را ندارند

گزارش‌های اخیر کاربران حاکی از آن است که دسترسی به بازی فورتنایت در سراسر جهان با اختلال مواجه شده است و کاربران امکان دسترسی به این بازی را ندارند.

کاربران اعلام کرده‌اند که زمان باز کردن بازی فورتنایت با یک حفره سیاه رنگ مواجه می‌شوند و امکان اجرای بازی و دسترسی به نقشه‌ها و کاراکترهای این بازی را ندارند.

این قطعی به طور کامل ناگهانی بوده و این مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران آن را خارج از تصور اعلام کنند. این اتفاق همچنین در حالی رخ داده که فورتنایت قرار است در آینده نزدیک فصل جدید خود را آغاز کند و کاربران می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور به نقشه‌های جدید در فصل تازه آن دسترسی داشته باشند.

اولین گزارش مربوط به قطعی فورتنایت شب گذشته ساعت 2 بامداد به وقت شرق آمریکا، معادل 9.30 دقیقه صبح به وقت تهران امروز دوشنبه 21 مهر 1398 منتشر شده است و کاربران همچنان در سراسر جهان برای دسترسی به این بازی با اختلال‌های ویژه‌ای همراه هستند.

توسعه دهندگان بازی فورتنایت در کمپانی اپیک گیمز هنوز در مورد این مسئله هیچ توضیحی نداده‌اند و بدتر از همه اینکه به نظر می‌رسد اکانت توییتری فورتنایت به طور کامل از دسترس خارج شده و از این شبکه اجتماعی پاک شده است و کاربران حتی به توییت های پیشین فورتنایت نیز دسترسی ندارند.

در این میان، بسیاری از کاربران حدس و گمان‌هایی را در مورد هک شدن یا ایجاد اختلال‌های فنی در سرورهای فورتنایت را مطرح کرده‌اند. کاربران در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی توییتر، یوتیوب و توییچ در حال صحبت و گمانه زنی در مورد دلیل قطعی فورتنایت هستند و هنوز معلوم نیست که این بازی به چه دلیلی از دسترس خارج شده است.

گفتنی است که با وجود جهانی بودن این مسئله می‌توان به کاربران ایرانی اطمینان داد که خرابی بازی فورتنایت به هیچ وجه مربوط به مشکلات فنی داخل کشور نظیر محدودیت‌های داخلی و تحریم‌ها نیست و تمامی کاربران در سراسر دنیا با این مشکل مواجه هستند. در عین حال هنوز در مورد بازگشت دوباره این بازی هیچ اطلاعاتی در دست نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420