لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Mail در مک او اس کاتالینا اطلاعات ایمیل کاربران را پاک می‌کند

اپلیکیشن Mail در مک او اس کاتالینا اطلاعات ایمیل کاربران را پاک می‌کند

بررسی‌های اخیر از مک او اس کاتالینا حاکی از آن است که اپلیکیشن Mail نصب شده در این سیستم عامل با مشکلات فنی قابل توجهی مواجه است که باعثپاک شدن ایمیل‌های دریافتی می‌شود.

این باگ کاربردی توسط برخی از توسعه دهندگان و کاربرانی که به‌تازگی اقدام به دانلود و نصب این نسخه کرده‌اند، تائید شده است و مشخصاً نشان داده که بیلد 19A583 مک او اس جدید با مشکلات مربوط به اپلیکیشن Mail مواجه شده است.

بر اساس گزارش‌ها، پس از دانلود و نصب مک او اس کاتالینا روی مک او اس موهاوای، بسیاری از اطلاعات ذخیره شده در ایمیل‌ها به صورت خودکار پاک شده‌اند و این مسئله باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران شده است.

تا پیش از این نیز مشخص شده بود که آی او اس 13 دارای مشکلات بسیار زیادی در اپلیکیشن Reminders و Notes است و در صورت اتصال یک اپل آیدی مشترک روی دو دستگاه متفاوت مبتنی بر آی او اس 13 و نسخه‌های پیشین آی او اس، باعث پاک شدن تمامی اطلاعات ذخیره شده در این سرویس می‌شود.

این مسئله باعث شده تا حتی شرکت اپل نیز در طول چند روز گذشته پیام‌های هشداری را مبنی بر احتمال پاک شدن اطلاعات شخصی به کاربران ارائه دهد و از کاربران بخواهد تا پیش از دانلود و نصب نسخه جدید آی او اس و آیپد او اس اقدام به بکاپ گرفتن از اطلاعات شخصی کاربران کند.

گفتنی است که این مشکل به صورت موردی برای کاربران اتفاق افتاده است و همه کاربران با این مشکل مواجه نیستند. با این حال توصیه می‌شود تا کاربران در زمان آپدیت به مک او اس کاتالینا از روی نسخه‌های پیشین احتیاط لازم را انجام داده و حتماً از اطلاعات شخصی خود بکاپ بگیرند تا با مشکلات فعلی در مک او اس جدید مواجه نشوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420