لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار به توسعه‌دهندگان: بتای دوم آیپد او اس 13.2 باعث بریک شدن آیپد پرو می‌شود

هشدار به توسعه‌دهندگان: بتای دوم آیپد او اس 13.2 باعث بریک شدن آیپد پرو می‌شود

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بتای دوم سیستم‌عامل آیپد او اس 13.2 باعث بریک شدن برخی از مدل‌های آیپد پرو می‌شود و باعث شده تا عرضه این نسخه از طریق مخازن اصلی اپل متوقف شده است.

نسخه دوم بتای آیپد او اس 13.2 باعث شده تا برخی از مدل‌های 2018 آیپد پرو به طور کامل بریک شوند و به هیچ وجه امکان راه اندازی مجدد آن وجود نخواهد داشت. این مشکل بیشتر روی آیپد پرو 11 ایجاد شده است و باعث شده تا دستگاه در لحظه نصب روی حالت DFU Mode باقی بماند و دیگر امکان راه اندازی را نداشته باشد.

البته در صورت خرابی دستگاه، کاربران می‌توانند به نسخه قبلی آیپد او اس دستگاه را ریستور کنند؛ اما این مسئله باعث پاک شدن کامل اطلاعات دستگاه‌ها می‌شود. این مشکل بارها توسط کاربران مطرح شده است و اپل به محض اطلاع از این مشکلات اقدام به حذف فرایند عرضه این نسخه به توسعه‌دهندگان کرده است.

اپل هنوز هیچ ادعایی از طریق منابع رسمی خود در مورد مشکلات فنی ایجاد شده از نصب این نسخه ارائه نداده است و هنوز معلوم نیست که اپل تصمیم به چه تغییراتی در این نسخه دارد. با این حال پیش بینی می‌شود که اپل نهایتاً تا هفته آینده و آماده سازی و عرضه سومین بتای آیپد او اس 13.2 اقدام به برطرف سازی این مشکل کند و کاربران برای بار دیگر بتوانند به صورت بهینه و کاربردی از دستگاه‌های خود با نسخه جدید استفاده کنند.

آیپد او اس 13.2 احتمالاً قرار است پس از کنفرانس پایانی سال 2019 میلادی که در اکتبر 2019 برگزار می‌شود؛ آماده عرضه به کاربران به صورت عمومی شود. اپل احتمالاً در جریان رویداد پایانی خود در سال 2019 از نسل جدید آیپد پرو و مک بوک پرو 16 اینچی رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420