لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک او اس کاتالینا در اجرای بسیاری از اپلیکیشن‌ها مشکل دارد

مک او اس کاتالینا در اجرای بسیاری از اپلیکیشن‌ها مشکل دارد

تنها یک روز از زمان عرضه نسخه عمومی مک او اس کاتالینا گذشته بود که شرکت ادوبی اعلام کرد که این نسخه از سیستم عامل کامپیوترهای مک، با مشکلات زیادی در زمینه اجرای فتوشاپ و لایت روم مواجه است و حالا مشخص شده که نسخه کاتالینا با اپلیکیشن‌های دیگر نیز مشکل دارد.

بر اساس گزارش‌های متعدد توسعه دهندگان و کاربران، مک او اس کاتالینا در طول یک هفته گذشته با مشکلات بسیار زیادی در زمینه اجرای نرم افزارهای مختلف مواجه است. مک او اس کاتالینا اولین نسخه از سیستم عامل مک است که به صورت رسمی دیگر از نرم افزارهای 32 بیتی پشتیبانی نمی‌کند و اپل نزدیک به دو سال پیش این مسئله را به اطلاع کاربران رسانده بود.

اپل در زمان معرفی مک او اس های سیرا در جریان کنفرانس WWDC2017 تأکید کرده بود که نسخه بعدی مک او اس، که امروزه با نسخه موهاوای شناخته می‌شود، آخرین نسخه از این سیستم عامل خواهد بود که از نرم افزارهای 32 بیتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر نرم افزارهای 32 بیتی که از طریق منابع رسمی شرکت اپل اطلاع رسانی شده بود، بسیاری از نرم افزارهای دیگر توسعه داده شده برای کامپیوترهای مک نیز با این نسخه مشکل دارند. این مشکل حتی برای نرم افزارهای نسخه 64 بیتی نیز وجود دارد که مشکل اصلی آن مشخصاً به ابزارهای زیر ساخت آن‌ها مربوط است که به صورت 32 بیتی توسعه داده شده بودند. این مسئله دلیل اصلی عدم پشتیبانی کاتالینا از فتوشاپ و لایت روم مربوط می‌شود.

این مشکلات باعث شده تا بسیاری از کاربران برای دسترسی به نرم افزارهای خود با مشکلات متعددی مواجه شوند و در نهایت مجبور به داون گرید دستگاه‌های خود به نسخه‌های پیشین نظیر موهاوای و های سیرا بگیرند.

با این حال به نظر می‌رسد که تنها چاره برای رفع این مشکل عرضه نسخه‌های به روز شده اپلیکیشن‌ها با زیر ساخت‌های 64 بیتی خواهد بود و کاربران باید برای عرضه نرم افزارهای جدید منتظر توسعه دهندگان باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420