لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Last Of Us در اکتبر 2019 رایگان شد

Last Of Us در اکتبر 2019 رایگان شد

 شرکت سونی طبق رسم همیشگی خود تعدادی از بازی‌های کنسول اختصاصی خود را در سرویس پلی استیشن پلاس به صورت رایگان آماده عرضه کرده است.

در ماه اکتبر کاربران می‌توانند به دو بازی دسترسی داشته باشند و برای مدت زمان محدود این بازی‌ها را به صورت رایگان در کنسول خود اجرا کنند. این بازی‌ها شامل نسخه ریمستر Last Of Us و بازی ورزشی MLB The Show 19 برای بیس بال می‌شود که کاربران می‌توانند از همین حالا این بازی را تا پایان ماه اکتبر در کنسول خود دانلود و نصب کنند.

برای دانلود و نصب این بازی‌ها در ماه اکتبر نیازی به خرید لایسنس مادام‌العمر آن‌ها ندارند و تنها کافی است با خرید اکانت و اشتراک یک ماهه، هفتگی یا روزانه پلی استیشن پلاس اقدام به دانلود و نصب این بازی برای مدت زمان محدود کنند. کاربران پس از پایان یافتن مهلت در نظر گرفته شده می‌توانند بازی‌ها را به صورت قانونی و از طریق پلی استیشن نتورک به صورت کامل خریداری کنند و به صورت مادام‌العمر به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

گفتنی است برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس کاربران می‌توانند ابتدا اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس کرده و آن را در حساب کاربری خود شارژ کنند. پس از شارژ حساب پلی استیشن نتورک و خرید اکانت پلی استیشن پلاس کاربران می‌توانند برای مدت زمانمشخص که گیفت کارت یاد شده را خریداری کرده‌اند می‌توانند این بازی‌ها را به صورت مستقیم روی کنسول اجرا کنند.

علاوه بر این، برای خرید نسخه کامل این بازی‌ها نیز می‌توانید ابتدا با خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری به اندازه مورد نیاز، بازی‌های یاد شده را در دستگاه‌های خود خرید، دانلود و نصب کنید و در نهایت این بازی‌ها را اجرا کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420