لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش سهام اپل برای عرضه آیفون 11 به بالاترین رکورد خود رسید

ارزش سهام اپل برای عرضه آیفون 11 به بالاترین رکورد خود رسید

 بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که ارزش سهام اپل به خاطر فروش آیفون 11 و نسخه‌های جدید آن به بالاترین رکورد خود رسیده است.

بر اساس گزارش CNBC ارزش هر سهم اپل به 234 دلار رسیده که رکورد اکتبر سال گذشته که برابر 233.47 دلار بوده را شکسته است. این خبرگزاری اعلام کرده که معرفی و عرضه آیفون 11 و نسخه‌های پروی این تلفن‌های هوشمند باعث شده تا شرکت اپل ارزش سهام اپل برای بار دیگر در بازار جهانی افزایش پیدا کند.

اپل توانسته با تولید این سه مدل جدید از تلفن‌های هوشمند سهم قابل توجهی از بازار گوشی‌ها در آمریکا، چین و هند را در اختیار خود قرار دهد؛ تا جایی که میزان فروش جهانی آیفون‌ها در سراسر جهان به بیشترین میزان خود رسیده است. 

 تیم کوک قرار است با توجه به این آمارها در روز 30 اکتبر 2019 گزارش مالی سه ماهه سوم سال 2019 اپل را منتشر کند و سهام داران را از میزان درآمد این شرکت در بازه زمانی یاد شده آگاه کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که افزایش سطح آگاهی سهام داران از طرف منابع رسمی اپل باعث افزایش قیمت AAPL در روزهای آینده خواهد شد.

شرکت اپل سال گذشته با معرفی آیفون‌های 2018 توانست به ارزش بسیار زیادی از سهام AAPL برسی با این حال عدم تمایل بازار چین برای خرید آیفون XR باعث شد تا این شرکت ارزش سهام خود را به طرز قابل توجهی از دست بدهد. با این حال مشخص شده است که اپل برای بار دیگر با تولید آیفون 11 شانس خود را برای عرضه گوشی‌های میان رده در بازار امتحان کرده است و حالا توانسته موفقیت بسیار زیادی در این زمینه و در بازار جهانی به دست آورد.

عرضه آیفون 11 و آیفون 11 پرو به همراه نسخه مکس آن با دوربین متفاوت و قابلیت‌های بهبود یافته احتمالاً باعث افزایش سهم فروش آیفون‌ها در بازار جهانی تلفن‌های هوشمند می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420