لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.1 به توسعه دهندگان عرضه شد

اولین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.1 به توسعه دهندگان عرضه شد

 شرکت اپل از شب گذشته فرایند آماده سازی و عرضه اولین نسخه از سیستم عامل مک او اس کاتالینا 10.15.1 را آغاز کرده است و توسعه دهندگان از همین حالا میتوانند تغییرات اعمال شده در این نسخه را مورد بررسی و تست قرار دهند. 

توسعه دهندگانی که تا پیش از این اکانت 99 دلاری شرکت اپل را برای دسترسی به ابزارهای توسعه و نسخه های بتا دریافت کرده اند، میتوانند از همین حالا به نسخه جدید مک او اس کاتالینا 10.15.1 دسترسی داشته باشند.
مک او اس کاتالینا در صورت پشتیبانی از اکانت توسعه دهندگان میتواند از طریق بخش Dveloper Center دانلود و نصب شود. اپل به تازگی این نسخه را آماده توسعه و عرضه کرده است و در حال حاضر تغییرات اعمالی در این نسخه به صورت عمومی مشخص نشده است. با این حال پیش بینی میشود که توسعه دهندگان تا چند روز دیگر و مشخصا پس از تست این نسخه جدید، تغییرات آن را پیدا کرده و اطلاعات مربوط به آن را در اختیار تمامی کاربران قرار دهند.
با این حال بررسی های اولیه حاکی از آن است که اپل در توسعه و عرضه این نسخه تلاش کرده تا باگ های احتمالی مربوط به عدم دسترسی به آیتونز برای کاربران آیفون های قدیمی تر را برطرف کند. بسیاری از کاربران آیفون های قدیمی از آیفون 6 به بعد اعلام کرده اند که مک او اس کاتالینا برای دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در آی او اس 12 به قبل با مشکلات کاربری کوچک همراه است و به همین دلیل اپل در توسعه این نسخه جدید اقدام به برطرف سازی این مشکلات کرده است.
علاوه بر این مشخص شده است که مک او اس جدید مشکلات مربوط به کارکرد مارت های گرافیکی جدید تولید شده توسط AMD بهبود یافته است و کاربران میتوانند با استفاده از این نسخه به صورت بهبود یافته تر از دستگاه های خود استفاده کنند و نهایت بازدهی گرافیکی را از آن داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420